سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
المصطفی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) کشور عراق ضمن حضور در شهر مقدس قم از مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه شیخ الکاظم العبادی الناصری، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) کشور عراق ضمن بازدید از مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی، با معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌ مرادی، معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان اطلاعات بسیاری از افراد اقیانوسی به عمق یک وجب بود، بنابراین افراد با چالش مواجه می‌شدند. باید در نظر داشت علم لازمه بصیرت است زیرا بصیرت منهای علم جهل مرکب است.

معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت با بیان اینکه برای متقاضیان در کشور عراق امکان برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت وجود دارد، گفت: این دوره‌ها می‌تواند به‌صورت حضوری در ایران یا عراق یا به‌صورت مجازی برگزار شود که موضوعات مختلف را در برمی‌گیرد و حتی دوره‌های فنی و حرفه‌ای تعریف شود که مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای که در سطح جهانی دارای رسمیت است برای شرکت‌کنندگان صادر گردد.

شیخ کاظم العبادی مدیر مجموعه مدارس امام خمینی (ره) عراق، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به اهمیت تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری علمی فرهنگی ابراز امیدواری کرد راهکارهایی برای برگزاری دوره‌های باکیفیت حضوری و غیرحضوری تعریف شود.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha