سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1029532
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
نخستین دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آئینی درکاشان

حوزه / نخستین دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آیینی با موضوع «نقش اماکن مذهبی در توسعه گردشگری دینی و ظرفیت های گردشگری»، در مجتمع خورشید اردهال کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آیینی با موضوع «نقش اماکن مذهبی در توسعه گردشگری دینی» به همت مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور و با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی عروة الوثقی حوزه علمیه کاشان، از امروز ۲۱ خرداد به مدت ۲ روز در مجتمع خورشید اردهال آغاز شد و در روز سوم نیز همایش بین المللی گردشگری فرهنگی آیینی برگزار می شود.

ببینید:

تصاویر نخستین دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آئینی در کاشان

حجت الاسلام علی امیرخانی، مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور در حاشیه برگزاری این دوره، با بیان اینکه این برنامه چهارمین دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آیینی است که با هدف ارتقا، دانش و مهارت افزایی فعالان حوزه گردشگری دینی، در مجتمع خورشید اردهال کاشان برگزار می شود.

مدیر تشکل های دینی و حوزوی فعال در عرصه بین الملل با بیان اینکه این دوره به مدت دو روز از امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تا فردا با حضور اساتید عرصه گردشگری کشور برگزار می شود، تصریح کرد: سعی شده در این دوره با استفاده از اساتید شاخص کشوری سطح مهارتی فعالان عرصه گردشگری بیش از پیش افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: تبیین ارزش های معماری اسلامی و جایگاه آن در صنعت گردشگری، نقش اماکن مذهبی در توسعه گردشگری دینی و ظرفیت های گردشگری جمهوری اسلامی ایران، آشنایی با فرهنگ گردشگران خارجی، شناخت صنعت گردشگری و آینده پژوهی آن در ایران، آشنایی با سازمان های بین المللی و نحوه ارتباط با آنها، ظرفیت های بین المللی نهادهای دینی و نقش آنها در صنعت گردشگری آیینی، مهمترین محورهای نخستین دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آیینی است.

همایش بین المللی گردشگری آیینی و دینی برگزار می شود

حجت الاسلام امیرخانی همچنین از برگزاری نخستین همایش بین المللی گردشگری آیینی و دینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی، قائم مقام حوزه های علمیه کشور، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فعالان عرصه گردشگری، روحانیون، اساتید و ... روز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در مجتمع خورشید اردهال خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این همایش نیم روزه در پایان از مراکز تاریخی، گردشگری و دینی کاشان بازدید به عمل خواهند آورد.

مدیر آسیا و اقیانوسیه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با بیان اینکه در این همایش پس از رونمایی از مجمع تشکل های گردشگری دینی، این مجمع با تشکیل دبیرخانه رسما کار خود را آغاز خواهد کرد، خاطرنشان کرد: با حضور تشکل های دینی، افراد حقیقی و حقوقی فعال در عرصه گردشگری دینی، در این مجمع برنامه ریزی های لازم به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

آغاز دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آئینی در کاشان + عکس

آغاز دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آئینی در کاشان + عکس

آغاز دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آئینی در کاشان + عکس

آغاز دوره تخصصی مهارت افزایی عرصه گردشگری آئینی در کاشان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha