جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره آموزشی مدح و رثا و سخنوری

حوزه/ دوره‌های آموزشی «مدح ، رثا و سخنوری» به صورت مجازی و غیرحضوری ویژه طلاب و مبلغان جامعةالزهرا(س) در تابستان برگزار می‌شود.

خانم معصومه بهرامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ایام تابستان فرصتی ویژه جهت مهارت‌افزایی تبلیغی در ایام محرم است.

مدیرکل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: بر همین اساس دوره‌های آموزشی مجازی و غیرحضوری ویژه طلاب و مبلغان سراسر کشور برگزار می‌شود.

بهرامی افزود: دوره‌های آموزشی «مدح، رثا و سخنوری» از جمله دوره‌هایی است که از 4 تیر به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی، مزایای شرکت در این دوره را زمینه تشکیل پرونده تبلیغی در مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، استفاده از دوره‌های آموزشی و مهارتی هدفمند و کاربردی و فعال شدن پرونده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه دانست.

مدیر کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: نخستین دوره آموزشی «مهارت‌های عمومی تبلیغ؛ روش پاسخگویی به شبهات» از دیگر دوره‌هایی است که در ایام تعطیلات تابستان ویژه طلاب کانون‌های استان‌های 9 گانه (تهران، یزد، مازندران، البرز، اصفهان، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی، رضوی) برگزار می‌شود.

بهرامی، مهلت ثبت نام در این دوره ها را تا 31 خرداد عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha