سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید با احتکار کنندگان و گران فروشی برخورد جدی شود، تصریح کرد: مقابله با گران فروشی باید از مرحله تولید تا مصرف دنبال شود و در این خصوص مسئولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد، در مصلای الغدیر با اشاره به مسأله گرانی های اخیر و آشفتگی بازار، گفت: انتظار مردم از مسئولان نظارت جدی بر بازار، مقابله با گرانفروشی و برخورد با متخلفان است.

وی با بیان اینکه باید با احتکار کنندگان و گران فروشی برخورد جدی شود، افزود: مقابله با گران فروشی باید از مرحله تولید تا مصرف دنبال شود و در این خصوص مسئولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز جنگ مسلحانه منافقین در سال۱۳۶۰ علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت ایران آن روزها را به یاد دارند و با تمام توان پشتیبان اهداف والای انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب، خاطر نشان کرد: باید مسأله آب و صرفه جویی در مصرف این عامل حیات در سرفصل مهم برنامه ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: شهادت دکتر چمران به عنوان روز اساتید نامگذاری شده است و اساتید ما باید سیره آن شهید والامقام را در عرصه تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha