جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: استفاده از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی‌نیا صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام حسن هرمز مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، اظهار داشت: حوزه‌ علمیه قزوین و کمیته امداد می‌توانند با همکاری یکدیگر، فعالیت‌های فرهنگی را در زمینه‌های مختلف با حضور طلاب و روحانیون انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا افزود: امروز باید بیش از پیش حوزه‌های علمیه و روحانیت در محرومیت زدایی به کمک کمیته امداد بشتابند و حضوری جدی در این مسیر داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده‌های محروم باشد، خداوند آن را دوست دارد و به این کار شایسته اجر و پاداش می‌دهد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از ارزشمندترین نهادها در انقلاب اسلامی است و فعالیت‌های این نهاد در جهت رفع مشکلات محرومان بسیار تحسین برانگیز و خدمت رسانی ارزشمند این نهاد سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لبان محرومان و در نهایت رضایت پروردگار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه به واسطه تلاش‌های علمی و دینی ظرفیت‌های خوبی برای ارائه برنامه‌های آموزشی دارند، گفت: سال گذشته در مدارس حوزه‌های علمیه قزوین، شاهد افتتاح مراکز نیکوکاری و جمع آوری کمک‌های نقدی برای نیازمندان و محرومان بودیم، البته این تلاش‌ها همچنان تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا بیان کرد: حوزه‌های علمیه در حد توان خود به واسطه تاسیس مراکز نیکوکاری در مدارس با کمک کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کار محرومیت زدایی در جامعه را انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: چه خوب است که در بازدید از خانواده محرومین از حضور یک طلبه فاضل حوزه علمیه قزوین نیز استفاده شود تا پیوند روحانیت و مستضعفین بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به اعزام روحانیون مبلغین امین به مدارس توسط حوزه علمیه قزوین، یادآور شد: این طرح اثرات خوبی در این سال‌ها داشته که می‌شود در بدنه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نیز از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی‌نیا با بیان اینکه حوزه علمیه قزوین دارای مدارس متعددی است و برای ارائه خدمت به کمیته امداد، از آمادگی لازم برخوردار می‌باشد، مطرح کرد: استفاده از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد حوزه علمیه قزوین و کمیته امداد حضرت امام(ره) بیان کرد: حوزه قزوین با مدیریت قبلی کمیته امداد تفاهم نامه‌ای را منعقد کرد که امیدواریم بندهای مطرح شده در آن به مرحله اجرا در آید.

 از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استفاده شود

انتهای پیام /

 از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استفاده شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha