پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اردوی مبغلین طرح هجرت استان البرز

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان البرز، آمار مبلغان فعال را در استان به تفکیک ۶۰۰ مبلغ طرح امین، ۱۰۰ مبلغ طرح هجرت، ۲۰۰ مبلغ نسیم رحمت و ۳۰۰ مبلغ آزاد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان البرز، اردوی یک روزه مبلغین طرح هجرت در اردوگاه باغ طوبی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی زمانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان البرز درباره اهمیت برگزاری این اردو گفت: ارتباط نزدیک و چهره به چهره مبلغین با یکدیگر باعث هم افزایی بیشتر و وحدت رویه در امر مهم تبلیغ مناطق کم برخوردار استان البرز خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان البرز، آمار مبلغان فعال را در استان به تفکیک ۶۰۰ نفر مبلغین طرح امین، ۱۰۰ نفر مبلغین طرح هجرت، ۲۰۰ نفری مبلغین نسیم رحمت و ۳۰۰ مبلغ آزاد اعلام کرد.

وی، عدم اختصاص ردیف بودجه اجرایی معاونت تبلیغ حوزه را مشکل پیش روی اجرای برنامه اعلام کرد و افزود: تلاش می کنیم با ارتباط با علما و بزرگان شهر این کمبود را جبران کنیم.

زمانی افزود: در آینده نزدیک آمار مبلغین استان البرز به بیش از ۱۲۰۰ نفر خواهد رسید که شایسته است برنامه گردهمایی مبلغین با جدیت پیگیری شود.

برپایه این گزارش، در خلال برگزاری اردو، برنامه‌های توجیهی و آموزشی مبلغان و خانواده‌های‌ طلاب برگزار شد و هدایایی نیز به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha