سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حضور رئیس جمهور در مسجد امام خمینی (ره) محله جوادیه بجنورد

رئیس جمهور بر ضرورت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان خراسان شمالی، در مسجد امام خمینی (ره) محله جوادیه در حاشیه شهر بجنورد، در جمع نمازگزاران این مسجد با گرامیداشت ۲۳ ذی القعده روز زیارتی امام رضا (ع) ضمن تشکر از تلاش گروههای مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در منطقه جوادیه گفت: مومنین نسبت به آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارای احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی هستند.

وی با ضروری دانستن انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با محوریت تذکر به دستگاه‌های اجرایی برای انجام هر چه بهتر وظایف خود، تصریح کرد: فرهنگ غنی دینی ما به آحاد جامعه متذکر شده که در مقابل تخلفات، کوتاهی ها و ترک فعل مسئولان و مدیران جامعه نباید بی تفاوت باشد و در اصلاح این مسیر مسئولیت دارد.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر جا مردم حضور داشتند و کارها به آنان واگذار شده، نتیجه موفقیت آمیز بوده است.

پیش از سخنان رئیس جمهور، امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) بجنورد توضیحاتی درباره فعالیت‌های جهادی بسیجیان این مسجد برای محرومیت زدایی و مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح منطقه ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha