پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه/ معاون دادستان کل کشور گفت: شعار مرگ بر آمریکا سینه به سینه منتقل شود و امروز بهترین راه مقابله با شیطان بزرگ، خدمت به مردم است و مسئولان وظیفه سنگینی برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، ظهر امروز امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری قزوین برگزارشد ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، گفت: دستگاه قضایی کشور امروز به معنای واقعی کلمه ملجاء و مأمن و پناهگاه مردم است.

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: بحث مبارزه با فساد از مهمترین موضوعاتی است که در دستور کار رئیس قوه قضائیه قرار گرفته است و فساد در هر فردی و هر نهاد و دستگاهی که باشد با آن برخورد سخت خواهد شد.

موسوی عنوان کرد: دادستان ها در هر جا که نیاز به حضور باشد مانند همه مسئولان قضایی به میدان می آیند تا منویات رهبری معزز را عملی و مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: یکی از تاکیدات ما در دستگاه قضایی بحث تکریم ارباب‌رجوع به عنوان دستور اسلام، قرآن و ائمه(ع) است. وظیفه دادستان‌ها که در خط مقدم هستند در این عرصه بسیار سنگین است و باید بیشتر برای کسب رضایت مردم کوشش کنند.

معاون دادستان کل کشور عنوان کرد: باید شعار مرگ بر آمریکا سینه به سینه منتقل شود و امروز بهترین راه مقابله با شیطان بزرگ، خدمت به مردم است و مسئولان، وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی با بیان این که عزت و اقتدار مقام معظم رهبری در میان کشورهای جهان مثال زدنی است، اظهار کرد: اگر ما عظمت نظام و انقلاب را به خوبی بیان کنیم، مردم قبول می کنند و تبعیت و پیروی خواهند کرد .

موسوی ادامه داد: دادستان جدید قزوین باید صیانت از حقوق عامه را جدی بگیرد و رصد فضای مجازی را در دستور کار قرار دهد، چون دشمنان از آن سوء استفاده می کنند و هیچ نظارتی بر آن نیست و باید با افرادی که می خواهند سوء استفاده کنند برخورد شود.

در پایان این مراسم از زحمات محمد قاسمی، دادستان سابق عمومی و انقلاب قزوین تقدیر و حسن رجبی به عنوان دادستان جدید معارفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha