جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی فرهنگی تربیتی خواهران طلبه احمدآبادی  در جوار امامزاده سید نور الدین احمد اردکان

حوزه/ اردوی فرهنگی تربیتی در جوار آستان مقدس امامزاده سید نور الدین احمد اردکان با حضور طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد، با موضوع «اثرات هدیه کردن اعمال مستحبی به امام عصر(عج)» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، خانم معصومه صداقت، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد روز گذشته در اردوی تربیتی ویژه طلاب این مدرسه، به بررسی وظایف منتظران ظهور پرداخت و اظهار داشت: یکی از وظایف مستحبی منتظران ظهور، اهدا کارهای مستحبی به امام زمان(عج) می‌باشد که البته انجام آن توفیق ویژه‌ای می‌خواهد و شامل حال هر کس نمی‌شود.

وی افزود: هدیه اعمال مستحبی به امام زمان(عج) سبب می‌شود که ثواب اعمال هم برای ما و هم برای حضرت(عج) نوشته شود و سطح عمل ناچیز ما نیز در حدی بالا می‌رود که قابلیت عرضه به بهترین بنده خدا را داشته باشد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد با بیان اینکه این‌کار سبب رشد معنوی و توجه و عنایت حضرت مهدی(عج) نسبت به ما می‌شود، خاطرنشان کرد: هدیه کردن عمل به امام(عج) را به دو روش می‌توان انجام داد، یکی آنکه نیت کنیم کلیه اعمال مستحبی را ا از حالا تا آخر عمر به امام زمان(عج) هدیه کنیم یا اینکه در جزءجزء اعمال، نیت کنیم به نیابت از حضرت حجت(عج) آن کار را انجام می‌دهیم، که روش دوم سبب ارتباط قوی‌تر با حضرت(عج) خواهد شد.

قابل ذکر است برگزاری حلقه معرفتی، قرائت زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه کتاب و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های انجام شده در این اردو بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha