دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید بهشتی

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: بازخوانی تاریخ انقلاب گواهی بر این حقیقت تلخ است که دشمن در دشمنی خود ثابت قدم است و گاه با لباس خدعه و نیرنگ، گاه با حربه تطمیع می‌آید و گاه نا امید از «تحریف» انقلاب به حذف استوانه‌های نظام پناه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: بازخوانی تاریخ انقلاب گواهی بر این حقیقت تلخ است که دشمن در دشمنی خود ثابت قدم است و گاه با لباس خدعه و نیرنگ، گاه با حربه تطمیع می‌آید و گاه نا امید از «تحریف» انقلاب به حذف استوانه‌های نظام پناه می‌برد.

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت سالروز انفجار حزب جمهوری و شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ به شرح ذیل است:

اگر حوادث معدودی از قبیل هفتم تیر اتفاق نمی‌افتاد و این سرمایه‌ها از دست ملت ایران نمی‌رفت، یقیناً ملت عزیز ایران نمی‌توانست چهره‌ی منافقین را اینجور آشکار تشخیص دهد.حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی (۹۲/۰۴/۰۵)

آن‌ روز که نهال انقلاب‌ اسلامی در خاک پاک ایران نشانده شد، کمتر کسی باور داشت که روزی این نهال درختی تناور گردد که به سرعتی شگرف تکیه‌گاه مستضعفان عالم خواهد شد و چنان ریشه در خاک ایران می‌دواند که آرامش سایه‌اش، مظلومان گیتی را به خود فرا می‌خواند و پناه ایشان می‌گردد.

بی‌تردید آنچه بر شکوه و صلابت این شجره طیبه افزود، مجاهدت عارفان گمنامی چون شهید مظلوم دکتر بهشتی است که درس باور به خدا و عشق به اسلام را از روح خدا (قدس‌سره) آموختند و جان بر کف اخلاص نهاده و صبورانه بر تهمت بد خواهان و طعنه نا آگاهان ایستادند و صدق وعده الهی «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا» را با چشم دل دیدند و جرعه‌ نوشان شهادت، «وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ» گردیدند. فرزندانی برخاسته از حوزه که فریادشان «هیهات منا الذله» و هدفشان زمینه‌ سازی ظهور بود.

بازخوانی تاریخ انقلاب گواهی بر این حقیقت تلخ است که دشمن در دشمنی خود ثابت قدم است و گاه با لباس خدعه و نیرنگ، گاه با حربه تطمیع می‌آید و گاه نا امید از «تحریف» انقلاب به حذف استوانه‌های نظام پناه می‌برد و این یعنی عجزی جاهلانه و تلاشی نابخردانه! چرا که تربیت‌ یافتگان مکتب خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه، راست‌ قامتانی هستند که تا همیشه تاریخ جاودانه خواهند شد و خود مربیانی هستند که قطره‌قطره خونشان بیدارگر هزاران انسان است و جوشش ایمان و صلابت صبر و استقامت در ملت انقلابی ما به عالمیان آموخت که بنیان جمهوری‌ اسلامی به ایمان و حضور مردم تکیه دارد لذا ضربه‌هایی چون حوادث تیرماه ۱۳۶۰ جز بر نور هدایت و بیداری نخواهد افزود.

هفتم تیرماه یادآور شهادت جمعی است که جرمشان نخبگی و کارآمدی در نظامی برآمده از اسلام بود و پروانه وار گرد شمعی «حسینی» سوختند و «بهشتی» شدند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه به‌ویژه شهید آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی، عالمی بصیر و استوانه‌ای با صلابت و معلمی اندیشمند و مدیری مجاهد که الگوی بی‌مانند فعالیت تشکیلاتی بود و با نگاهی ژرف و فکری حزم و بیانی روشن، با برافراشتن پرچم اصل مترقی ولایت فقیه، قیام ملت مجاهد را از مکر نفاق و کفر بیمه کرد را گرامی داشته و با امام عصر (عج) عهد می‌بندد که در مسیر انقلاب تا آخرین نفس لبیک‌ گویان و مجاهدانه در مسیری که امام خمینی(ره) بنیان نهاد و حکیمانه با زعامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به سوی تمدنی اسلامی پیش می‌رود، خواهد ماند.

همچنین با بزرگداشت هفته قوه قضائیه، از مسئولان محترم این قوه و آحاد جامعه انتظار دارد که با نصب‌العین قراردادن بیانات صریح امامین انقلاب، ارزش‌های اسلام و انقلاب را به عنوان تنها راه برون رفتن از مشکلات، اقامه نمایند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha