شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: دشمن قصد دارد با بزرگنمایی مشکلات و دیکتاتوری رسانه‌ای پیشگویی‌های پوچ خود در زمینه انقلاب را محقق کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در جلسه هدایت سیاسی کارکنان و فراگیران انتظامی مرکز علمی تخصصی مالک اشتر فراجا اظهار داشت: آینده سازان جمهوری اسلامی ایران باید توجه داشته باشیم خدا در چه شرایطی به ما توفیق خدمت داده است ، در شرایطی که هر لحظه آن برای ما ثواب نوشته می شود.

به گفته رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، اگر جامعه‌ای نسبت به ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها حساس نبود و امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان معیار ارزشی قرار ندهد تهی خواهد شد.

وی ادامه داد: در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی، جهاد، شهادت، دفاع هشت ساله مقدس، نظام سیاسی ولایی هست که راه برون رفت از این آسیب‌ها را به ما نشان می دهد

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، شهادت طلبی، جهاد، عدالت، مبارزه با ظالمان را از جمله مؤلفه‌ها و ویژگی‌های بارز اسلام ناب محمدی برشمرد که در اسلام آمریکایی همه این مؤلفه‌ها مایه عقب ماندگی است.

وی متذکر شد: اگر رزمندگان ما در سوریه و مرزهای اسلامی حضور پیدا نمی‌کردند توطئه دشمنان به واقعیت تبدیل می‌شد و دشمن همچنان به آتش‌افروزی و اشغال کشور ادامه می‌داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: امروز به برکت شهادت طلبی جوانان کشورهای اسلامی همچون سوری، لبنانی، فلسطینی و اتحاد منطقه‌ای با برادران مسلمان در یمن، لبنان، سوریه و عراق به یک قدرت و توان دفاعی بزرگی دست یافتیم که با افتخار تصمیمات بزرگ را نیز رقم می زنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به یک قدرت بازدارنده رسید که اربیل را مورد هدف و حمله قرار می‌دهد و با افتخار این حمله را به نام خود ثبت می‌کند که در واقع این قدرت به برکت جوانان غیور این مرز و بوم است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به ترویج و تبیین خط سرخ شهادت در بین جوانان متذکر شد: شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند که از این رو حق بزرگ و وصف ناپذیری بر ملت ایران دارند که باید با تاسی از وصایای شهدا از رهنمودهای آنها بهره کافی ببریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نایب امام عصر (عج) یکی از تهدیدات مهم دشمن را تحریف حقایق و بزک کردن دشمن می‌دانند، تصریح کرد: دشمن قصد دارد با بزرگنمایی مشکلات و دیکتاتوری رسانه‌ای پیشگویی‌های پوچ خود در زمینه انقلاب را محقق کند.

این مقام مسئول ادامه داد: شعار آزادی غربی‌ها که امروز آن را در رسانه‌ها جار می‌زنند خود نوعی زندان و اسارت مدرن است و از ابتدای انقلاب تاکنون یک تبلیغات دامنه دار و وسیع علیه جمهوری اسلامی به پا شده که برای تک تک ما به عنوان یک نیروی انقلابی جهاد تبیین در مقابل این جنگ امری واجب است.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به نقش مهم تبلیغات در القاء مطالب در سطح جامعه گفت: ۲۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی بر این کشور مسلط بود که در این دوران سفارتخانه‌های کشورهای بیگانه برای اداره کشور ما تصمیم می‌گرفتند، اما امروز به برکت انقلاب همه امور کشور با تصمیم مستقیم خود مردم اداره می‌شود.

وی با اشاره به دوران تاریک قبل از انقلاب و تصمیم‌گیری دشمنان در امور داخلی، یادآور شد: علیرغم همه سیاه نمایی‌های دشمنان که در رسانه‌ها صورت می‌گیرد، جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته پیشرفت‌های بزرگی در همه عرصه‌ها داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به تأمین امنیت شهروندان به مثابه یک رکن اساسی در رسالت پلیس، افزود: مردم به مثابه ولی نعمتان می‌توانند پیشنهادها و نقطه نظرات و حتی شکایت‌ها از دستگاه پلیس یا عدم رعایت برخورد حکیمانه با مردم را اطلاع دهند تا بتوانیم در ارتقای خدمت رسانی به مردم موفق تر عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha