جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عفاف وحجاب

حوزه / دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و سست نمودن پایه های اعتقادی به دنبال آن است که زنان را به سمت فرهنگ بی حجابی سوق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم ناهید همایونلو، صبح امروز درنشست هم اندیشی حجاب و عفاف که در سالن جلسات بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار شد، گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام تجهیزات و امکانات و با برنامه ریزی دقیق، هویت دینی و فرهنگی خانواده ها را هدف قرار داده و فرهنگ بی هویت غربی را ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بانوان و دختران با حجاب خود و پیروی از بانوی یگانه عالم بشریت حضرت فاطمه زهرا (س) می توانند الگوی مناسبی برای جامعه و خانواده باشند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ادامه داد: پایه های اصلی حجاب ریشه در عفت و حیا و غیرت دینی دارد و افراد عفیف و نجیب خود حافظان حریم پوشش و حجاب خواهند بود.

وی اظهار کرد: در دوران دیکتاتوری رضا خان، زنان ما در برابر مسأله کشف حجاب ایستادند و حتی به گلوله بسته شدند، اما حاضر نشدند عفت عمومی دچار آسیب شود و از آن دفاع کردند، اما امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و سست نمودن پایه های اعتقادی به دنبال آن است که زنان را به سمت فرهنگ بی حجابی سوق دهد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ادامه داد: حضرت زهرا(س) جلوه‌ای کامل از تمام کمالاتی است که یک انسان به طور عام و یک زن به طور خاص در طول زندگی خود ممکن است به آن کمالات نایل شود.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: حضرت زهرا (س) درس‌های فراوانی به انسان‌ها اعم از زن و مرد آموخت و یکی از زیباترین درس‌هایی که به زنان و بانوان آموختند، حفظ عفت، عصمت و حجاب بود.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: امروز دشمن تلاش دارد خانواده ها را که هسته اصلی دوام جامعه هستند را با ترویج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی با مخاطره جدی روبرو سازد و باید تلاش کنیم بنیان خانواده مستحکم و استوار بماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صدر US ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    0 0
    زنده باد دولت حزب الله،به امید بازگشت به صدر اسلام و اجرای محکم همه قوانین فقه ، شریعت اسلامی و حدود الهی در ایران اسلامی