پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ نشست سراسری نهادهای نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند از امروز، ۱۴ تا  ۱۷ تیر در تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست سراسری دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند از امروز ۱۴ تا ۱۷ تیر در تبریز در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام رحیم شاهدی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سهند، در ابتدای این نشست گفت: بررسی مبانی هوش مصنوعی در ابعاد مهندسی، علوم زیستی، شناختی و مبانی علوم انسانی از موضوعات اصلی نشست سراسری نهادهای نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها است.

وی اظهار کرد: امروز نخستین جلسه از سلسله نشست‌ها و جلسات تخصصی کارگروه علمی و فلسفه دین و کلام جدید دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سهند تبریز افزود: رسالت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و عوامل و مسئولان نهاد در جهت پیگیری مطالبات منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام شاهدی در پایان گفت: مسئولان دفاتر در کارگروه‌های مختلفی عضویت دارند و فعالان و مسئولان دفاتر نهاد در این کارگروه‌ ها ثبت‌نام کرده‌اند و هر مسئول برای اعضای گروه خود نشستی را برگزار می‌کند.

وی افزود: ۴۰ نفر از مسئولان دفاتر نهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت علوم و دانشگاه‌های آزاد در این نشست حضور دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha