شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مردان پور

 حوزه / مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور گفت: امروز مبلغین امین در مدارس آموزش و پرورش استان قزوین، بازوان پرتوانی در امر تربیت و تهذیب دانش آموزان هستند که باید شکرگزار این موضوع باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین مردانپور مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور ظهر امروز در سفر به استان قزوین، در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: آسیب‌های نظام آموزشی را طی ۲۰ سال در حوزه محتوا و نیروی انسانی بررسی کرده‌ایم‌ و در حال حاضر در صدد کادرسازی و تولید محتوا با همکاری مبلغین مدارس امین هستیم.

حجت الاسلام مردانپور خاطرنشان کرد: امیدواریم تعامل و ارتباط خوبی بین حوزه علمیه قزوین و آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف را شاهد باشیم.

وی همچنین در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین حاضر شد و بیان کرد: امروز مبلغین امین در مدارس آموزش و پرورش استان قزوین، بازوان پرتوانی در امر تربیت و تهذیب دانش آموزان هستند که باید شکر گزار این موضوع باشیم.

مدیر نهادهای آموزشی و قضایی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه مدیران مدارس علمیه در این عرصه رسالت خطیری بر عهده دارند، گفت: مدت‌ها به دنبال ایجاد بستری بودیم تا بتوانیم از ظرفیت حوزه‌های علمیه در مناطق مورد نیاز در موضوعات فرهنگی، تبلیغی، تربیتی استفاده نماییم.

وی خاطر نشان کرد: اگر به دنبال کسب روش‌های تبلیغی موثر برای ابلاغ پیام دین به نحوی صحیح، موثر و ماندگار به مردم هستیم، باید بدانیم که روش‌های تبلیغی در خود قرآن نهفته و این کتاب عظیم خود محور تبلیغ است.

حجت الاسلام مردانپور همچنین با حضور در مدرسه علمیه سردارین قزوین با مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha