شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم از مدیران عمل می‌خواهند، گفت: همه مردم انتظار دارند که دولت‌ها و مدیران در زندگی آنها تحول ایجاد کنند، بنابراین شایسته است در انجام امور به درستی عمل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری کردستان اظهار داشت: بی‌شک با سخن گفتن و دعا، هرگز امور انجام نمی‌گیرد بلکه انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران عملکرد صحیح مدیران و مسئولان است.

رئیس جمهور گفت: مردم کردستان در طول انقلاب اسلامی حماسه‌های بسیاری را رقم زده‌اند و لذا هر گونه خدمت به مردم این خطه خود یک عبادت است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: نباید دولت و مجلس انجام هر کاری را به طرف مقابل حواله کنند، زیرا همه آنان در پیشگاه خداوند و نزد مردم به نوعی پاسخگو هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم از مدیران عمل می‌خواهند، گفت: همه مردم انتظار دارند که دولت‌ها و مدیران در زندگی آنها تحول ایجاد کنند، بنابراین شایسته است در انجام امور به درستی عمل شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه خوشبختانه ساختار دولت توانمند است، خاطر نشان کرد: می‌توان با پشتکار و صداقت مشکلات را پشت سر بگذاریم و نباید برای عبور از این وضعیت تنها نگاهمان به بیرون و بیگانگان باشد، چرا که آنها در عمل نشان داده‌اند هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم از تورم موجود در جامعه گله مند هستند، گفت: این گلایه‌ها منطقی و درست است، بنابراین دولت لایحه دوفوریتی علت‌های تورمی که در قانون می‌توان مانع از آن شود را به مجلس تقدیم کرده و همه امیدواریم که این امر باعث از بین رفتن تورم و کنترل آن شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه رشد اقتصادی هر کشوری در گرو سرمایه گذاری است، اظهار داشت: از مدیران کردستان انتظار داریم که نگاهشان به این استان نگاهی تحول‌گرا باشد و از پتانسیل‌های موجود در این خطه برای ارتقا سطح زندگی و اقتصاد مردم نهایت بهره را ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمار بیکاری در کردستان بالاست و این خود به دغدغه بنده تبدیل شده است، زیرا نباید جوانان تحصیل کرده و نخبه دچار ناامیدی و یاس شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha