پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر:یادواره شهدای درب قاءم و بزرگداشت امیران شهید کاشان

حوزه / رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمن با تیره و تار کردن فضای عمومی جامعه و بزرگ نمایی مشکلات، به دنبال آن است که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان شب گذشته در چهارمین مراسم یادواره شهدای محله درب قائم و بزرگداشت امیران شهید کاشان، ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع)، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشان دادند که دین دغدغه زبانشان نیست، بلکه تا عمق جانشان نفوذ کرده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا نبود، انقلاب اسلامی ایران درعرصه‌های مختلف پیروز نمی‌شد.

وی به شرایط نامساعد دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس علیرغم تحریم‌های اقتصادی‌ دشمن علیه کشورمان و نداشتن تجهیزات جنگی مناسب، توانستیم بر رژیم بعث پیروز شویم.

امیر سرتیپ پوردستان، با بیان اینکه شهدا خالصانه و صادقانه وارد میدان جنگ شدند، گفت: این سنت الهی است که هرکس خالصانه وارد جنگ با دشمنان اسلام شود، خداوند او را یاری می‌کند.

وی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، افزود: درست است که در دوران دفاع مقدس شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی داشتیم، اما امروز با توطئه‌ها و ترفندهایی که دشمن علیه نظام اسلامی ایران طراحی کرده، شرایط ما از زمان جنگ بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه کشورمان در حال حاضر درگیر جنگ نرم می‌باشد، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ رو در رو و جهاد اصغر بودیم اما امروز درگیر جنگ نرم دشمن علیه اعتقادات و باورهای جوانان هستیم، بنابراین لازم است در برابر نقشه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی توسعه و ترویج فساد، فحشا، بی بندباری و زیر سوال بردن بنیان خانواده را از اهداف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم با شبهه افکنی و بیان روایات جعلی، اعتقادها و باورهای دینی جوانان کشورمان را مورد هدف قرارداده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مایوس کردن مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمن با تیره و تار کردن فضای عمومی جامعه و بزرگ نمایی مشکلات، به دنبال آن است که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

امیرسرتیپ پوردستان، با بیان اینکه دشمن به دنبال کند کردن حرکت رو به رشد کشورمان است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "هر چه که به قله نزدیکتر شویم، فشار دشمن با شیوه‌های مختلف علیه کشورمان بیشتر می‌شود".

وی به افزایش روز افزون گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و گفت: امروز ترس دشمن از گرایش سلبریتی‌ها و خانم‌های بی‌حجاب آمریکا به اسلام است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا، عزاداری‌های محرم، اعتکاف‌ها و تجمعات با شکوه سلام فرمانده، موجب شکوفایی کانون‌های نورانی جوانان برای خدمت به اسلام می‌شود.

وی به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی اروپا و آمریکا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بحران مواد مخدر، پر بودن زندان‌ها، تیراندازی‌های افسارگسیخته، قتل و غارت، تبعیض نژادی، گرانی و تورم مهمترین مشکلات فعلی آمریکا است.

امیرسرتیپ پوردستان، با اشاره به مشکلات مالی در آمریکا، خاطر نشان کرد: به محض اینکه آمریکا با مشکل پولی برخورد می‌کند، با چاپ و توزیع دلار در بازار، تورم را بین کشورهای دنیا تقسیم می‌کند، به همین دلیل است که هیچ موقع تورم آمریکا مشخص نمی‌شود.

وی با بیان آمریکا در سال‌های آینده به سرنوشت شوروی سابق دچار خواهد شد، گفت: با خارج شدن دلار از چرخه پولی دنیا، سرنوشت شوروی در انتظار آمریکا خواهد بود و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی ۵۲ ایالت آمریکا خواهیم بود.

گفتنی است اجرای سرود، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، روایتگری دوران دفاع مقدس و بیان دلنوشته فرزند شهید مدافع حرم از مهمترین برنامه‌های چهارمین یادواره شهدای محله درب قائم و بزرگداشت امیران شهید کاشان بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha