دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجاب

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمزه پیشقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام مسجد گوهرشاد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های متنوعی را برای هفته عفاف و حجاب پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ آیه از قرآن کریم به حجاب و عفاف اختصاص یافته است، ادامه داد: هدف اصلی اعمال دینی قرب الی‌الله است و برای اینکه بخواهیم حجاب و عفاف را در میان زنان و دختران نهادینه کنیم باید به دنبال ترویج آموزه‌های دینی باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن اسلام به دنبال برداشتن چادرها از سر بانوان است، عنوان کرد: به دنبال ترویج حجاب و عفاف در میان دختران کم سن و سال و تجلیل از دختران دهه هشتاد و نودی ها در برنامه ها و مناسبت های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه عفاف و حجاب از ۲۱ تیرماه با ایجاد کار گروهای ویژه عفاف و حجاب در تمامی شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: به همین مناسبت امروز گردهمایی گسترده ای با حضور نمایند ولی فقیه، مدیران ارشد استانی و اتسوکو (فاطمه) هوشینو بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می شود.

پیشقدم برگزاری نشست‌هایی با هدف ترویج حجاب و سبک زندگی فاطمی را از جمله برنامه‌ها مدون ستاد امر به معروف معرفی کرد و گفت: حجاب و عفاف به عنوان یک گفتمان در استان نهادینه و همه نسبت به حجاب و عفاف دغدغه‌مند شوند.

وی در ادامه گفت: ابلاغیه ای از سوی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه های دولتی ابلاغ شده تا تحول در حوزه حجاب و عفاف در ادارات ایجاد شود.

این مسئول افزود: فردا با حضور الهام چرخنده از بازیگران بنام تلویزیون و سینما همایشی با حضور گسترده بانوان در مرکز شهر یاسوج نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha