جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش عفاف حجاب در یاسوج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز دشمن نمی‌خواهد پیشرفت این ملت و این سرزمین را ببیند، گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با این ملت نمی‌شود با زبان زور و جنگ حرف زد، چرا که این ملت شکست‌ناپذیر است، بنابراین تنها راه شکست این ملت را ترویج فساد، فحشا و ولنگاری‌ اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، روز گذشته در همایش بزرگ عفاف و حجاب که در پارک ساحلی یاسوج با حضور گسترده بانوان یاسوجی و مسئولان فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: در زمانی که رضاشاه خبیث مجری جریان کشف حجاب شد و این نیت شوم شیطانی را اجرا کرد، مسئله حجاب و عفاف در کشور ما وضعیت بدی پیدا کرد، به طوری که امروز در کشور جمهوری اسلامی آثار شوم این مسئله را می‌بینیم و بقایایی از گذشته و این حرکت شیطانی را احساس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی و بی‌حیایی نه با ملیت ما و نه با دین ما سازگاری دارد، افزود: لباس‌های باستانی مردم ایران زمین، به خصوص پوشش زنان لر پوششی سرشار از حیاء، حجاب و فرهنگ متعالی انسانی بوده است، اما این حرکت زشت و شیطانی رضاشاه خبیث این وضعیت را تغییر داد.

این استاد حوزه با اشاره به توطئه‌های دشمنان، خاطر نشان کرد: ول‌انگاری اخلاقی، جریان برهنگی، هم‌جنس‌بازی از جمله نقشه‌های دشمنان اسلام بوده است.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: وقتی برهنگی رونق پیدا کند، چشم‌ها، دل‌ها، دامن‌ها ناپاک خواهند شد و حتی در روایات آمده است وقتی حضرت مهدی(عج) ظهور می‌کنند، عده‌ای که با ایشان مخالفت می‌کنند، انسان‌های ناپاک هستند.

وی یادآور شد: کسی نمی‌تواند از احکام و اعمال پروردگار فرار کند، حکومت خدا برقرار است و اگر انسانی با همین فضای اخلاقی نامناسب بخواهد به عالم دیگر ورود کند، مسلما جایگاهش جهنم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: تمام عالم از دنیا تا ملکوت، بهشت و جهنم همه مملوک خدا هستند و کسی نمی‌تواند از حجاب، عفاف، نماز، روزه و احکام خداوند فرار کند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگر کسی خواهان بهشت، سعادت انسان‌ها و آرامش دنیوی و اخروی است باید مسئله حجاب و حیاء را ترویج و تبلیغ کند، یادآور شد: کسانی که فحشا، فساد و ول‌انگاری را ترویج می‌کنند، خائن به بشریت‌اند و خانواده‌هایی که فرزندان خود را در مسیر عفاف، حجاب، نماز و احکام دینی تربیت نمی‌کنند با دستان خود فرزندانشان را به آتش دوزخ می‌فرستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در قیامت همین دختران و پسران یقه اولیاء خود را می‌گیرند و آنها را محاکمه خواهند کرد که چرا ما را درست تربیت نکردید و چرا مسیر و راه درست و اسلامی را به ما نشان ندادید.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی بساط حکومت طاغوت، فساد قانونی و برهنگی قانونی که رژیم‌ منحوس پهلوی مروج و مخترع آن بود، برچیده شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی به قدرت رسیده است، اظهار داشت: عزت، نفوذ، شکوه، قدرت و عظمت این ملت به برکت ایمان، اخلاق، عفت و معنویت زنان و دختران ماست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن نمی‌خواهد پیشرفت این ملت و این سرزمین را ببیند، یادآور شد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که با این ملت نمی‌شود با زبان زور و جنگ حرف زد، چرا که این ملت شکست‌ناپذیر است، بنابراین تنها راه شکست این ملت را ترویج فساد، فحشا و ولنگاری‌ اعلام کردند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه دشمن شبانه روز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن یکی از راه‌های شکست ایران اسلامی را ترویج فحشاء و بی‌حجابی، متلاشی کردن کانون خانواده، بی‌ارزش‌انگاری ارزش‌های دینی و فرهنگی عنوان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حجاب ارزشی دینی، الهی، اسلامی، بومی، ملی و فرهنگی است، عنوان کرد: هر ایرانی با هر مذهبی، موظف به رعایت حجاب و عفاف است و نه تنها خود لازم است رعایت کنند بلکه باید دیگران را به مسئله حجاب و حیاء دعوت کنند.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت رعایت حجاب و عفاف در ادارات به کار گیرند، گفت: آموزش و پرورش باید در مسئله حجاب و عفاف تلاش کند تا دختران و پسران را در شأن و منزلت اسلام تربیت کند، چرا که اولیاء فرزندانشان را به‌عنوان امانت به‌ مدرسه می‌فرستند.

وی گفت: دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی نیز باید در این زمینه تلاش کنند و زحمت بکشند و به افراد ناآگاه تذکر دهند تا متوجه شوند خلاف اسلام، اخلاق و حیاء انسانی عمل نکنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: لازم است که بچه‌های‌مان را آن‌گونه که خدا و اهل‌بیت(ع) می‌خواهند تربیت کنیم نه آنگونه که آمریکای خبیث و جنایت‌کار می‌خواهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    0 0
    گرانی و فقر و تبعیض و ... چی به همراهش میاره فساد و فحشا
    • لباس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      لباس نوع بدحجابها، فقیرانه است یا ....؟ فساد اکثر مال مترفان است نه فقرا.