سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حاجبی

حوزه/ امام جمعه قشم گفت: با ترک فعل افراد فاسد در ادارات برخورد شود تا رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نماز جمعه قشم که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های بی وقفه دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی، اظهارداشت: دشمن در حوزه معنویت به دنبال ترویج سبک زندگی غربی است که این موضوع گاهی خود را در مسائل مالی و گاهی در مناسبت‌های اجتماعی نشان می‌دهد که در نهایت منجر به ارائه جلوه‌های منفی از اسلام می‌شود.

وی با ذکر این نکته که جریان مقاومت امروزه به یک جریان محکم و اصیل تبدیل شده است، عنوان کرد: در بسیاری از نقاط جهان تفکر مقاومت وجود دارد و آمریکا به عنوان سردمدار جریان نفاق از این موضوع هراس دارد.

امام جمعه قشم با ذکر این نکته که آمریکا برای تفرقه‌افکنی وارد جنوب غرب آسیا شده است، تصریح کرد: برخی از کشورهای ساده لوح تصور می‌کنند که با تکیه‌زدن به آمریکا می‌توانند امنیت و توسعه را برای خود به ارمغان بیاورند که بر خلاف مبانی اسلامی است.

حجت‌الاسلام حاجبی با اشاره به این نکته که غربی‌ها در تأمین انرژی خود درمانده شده‌اند، بیان کرد: غربی‌ها با این مشکلات انرژی باید به دوران زغال سنگ برگردند و کشورهای منطقه نباید به آن‌ها تکیه کنند.

وی با بیان این نکته که هر جریانی که علیه رژیم صهیونیستی فعالیت کند نه تنها در کنار او خواهیم بود، بلکه آن جریان را نیز مسلح خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: جریان مقاومت با رهبری امام المسلمین استوار به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه قشم با ذکر این نکته که در نظام مقدس اسلامی مبارزه با فساد به هیچ عنوان شوخی بردار نیست، ابراز کرد: در مناسبات اداری شفافیت و عدالت‌محوری باید حرف اول را بزند، چراکه تحقق این امر باعث امیدواری مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجبی، مبارزه با فساد را حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: افرادی که در یک اداره فاسد هستند باید محاکمه شوند و پاسخگوی ترک فعل و کار خلافی که انجام داده‌اند باشند، چراکه این امر باعث افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha