شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از آثار ادبی با موضوع " ایثار و شهادت"/ حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: از بهترین فرصت های اقدام نسبت به جهاد تبیین، تبلیغ در دهه اول محرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در همایش «پای کار مردم و انقلاب» که با حضور جمع کثیری از مبلغان و مدیران ارشد نهادهای تبلیغی در سالن همایش بیداری اسلامی جامعة الزهرا(س) برگزار شد، بیان داشت: فلسفه تشکیل این جلسه در کنار اجلاس های متداولی که دفترتبلیغات، سازمان تبلیغات و حوزه علمیه رقم زده اند، این بوده که بتوانیم با استفاده از مبلغینی که فعالیت های اجتماعی پر رنگی را رقم زده اند و از توانمندی ها، نکات و تجربه های آنها که منجر به توفیقات بزرگی شده است را در صحنه عمل توسط سایر مبلغین محقق کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در رابطه با ظرفیت کم نظیر مبلغین، اظهار داشت: ظرفیت کم نظیری در دست مبلغین است و هر چند روز، یک ایده و کار جدید که در خور تحسین است از آنان می بینیم.خداوند متعال به برکت اهل بیت(ع) و به برکت انتساب ما به خاندان اهل بیت، یک ظرفیت بسیار بزرگی در اختیار ما گذاشته است و ما می توانیم به اندازه خودمان از این ظرفیت برای حل مسائل مردم بهره بگیریم و هدف و شعار اجلاسیه این است که هر کسی به اندازه خودش و به اندازه ظرفیت خودش در مسیر حل مسائل مردم تلاش کند و طلاب زیادی هستند که از این فضا استفاده کرده اند.

وی در مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: یکی از مطالبات حضرت آقا، راجع به موضوع ارزشمند و موثر جهاد تبیین است و از بهترین فرصت های اقدام نسبت به جهاد تبیین، تبلیغ در دهه اول محرم است و با همین نگاه و رویکرد از دو ماه قبل با استفاده از اساتید متعدد و ذیل شورای همت، جلسات و کارگروه های مختلفی در دفتر تبلیغات طراحی شد. که از شنبه شروع می شود و در هر روز یک موضوع ارائه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha