چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت: یکی از نقاط اشتراک ما مسلمانان و علمای اسلامی تبلیغ اسلام در برابر الحاد است  و در هر جایی از دنیا هستیم باید یک جبهه مشترک در برابر دشمنان دین خدا ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری امروز در همایش تبلیغی روحانیون اهل سنت کردستان که در مرکز همایش های کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: شریف ترین و عزیزترین کار در پیشگاه خداوند و پیامبر اکرم (ص)، تبلیغ معارف الهی است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور گفت: باید در انتقال پیام خدا بسیار دقت کرده و برای اینکار پیام را به خوبی درک کنیم. مبلغ نباید از کسی بترسد و باید به دنبال انجام درست وظیفه اش باشد.

وی تصریح کرد: هر کدام از ما که در مسیر تبلیغ معارف الهی قرار گرفته ایم، بارها امدادهای الهی را در زندگی خویش دیده ایم.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور یادآور شد: امام راحل برای اجرای احکام الهی و نشر معارف دین در جامعه قیام کرد و همین زمینه تبعید و زندانی شدن ایشان شد، ولی خداوند امام (ره) را امداد و یاری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: ما الان در کشورهای بسیاری افرادی داریم که فقط به خاطر انقلاب اسلامی مسلمان شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: مبلغ دین برای اینکه در تبلیغش موفق شود نیازمند امداد الهی است، تا خدا نخواهد که شما وسیله هدایت دیگران شوید، وسیله هدایت نخواهید شد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور افزود: امداد الهی یک راه بیشتر ندارد و آن این است که مبلغ خودش اهل عبادت و بندگی خداوند متعال باشد و همه ما مبلغان دین در هر مذهبی که هستیم اگر می خواهیم که موفق باشیم باید اهل این کار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: نکته دیگری که یک مبلغ برای موفقیت بیشتر در کارش به آن نیازمند است، علم و دانش است و باید دانش های مختلف برایش بیگانه نباشند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: اگر شما می خواهید که امروز مدافع نظام و انقلاب باشید در زمینه جهاد تبیین کار کنید، لذا باید ماهیت انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم به شبهاتی که دشمنان در این زمینه ایجاد می کنند به خوبی پاسخگو باشیم.

وی اظهار کرد: از عالمان دین انتظار می رود که همواره خدمتگزار مردم و به دنبال امور خیر و کمک به دیگران باشند

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری خاطرنشان کرد: یکی از نقاط اشتراک ما مسلمانان و علمای اسلامی تبلیغ اسلام در برابر الحاد است و در هر جایی از دنیا هستیم باید یک جبهه مشترک در برابر دشمنان دین خدا ایجاد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha