شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1036136
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه / مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان با اعلام خبر سفر رئیس جمهور به همدان، گفت: استان همدان به عنوان مقصد سی‌امین سفر استانی رئیس جمهور، پنج شنبه ۶ مرداد میزبان هیئت دولت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، غلامرضا فریدونی مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان امروز در حاشیه دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اعلام خبر سفر رئیس جمهور به همدان، اظهار داشت: استان همدان به عنوان مقصد سی‌امین سفر استانی رئیس جمهور، پنج شنبه ۶ مرداد میزبان هیئت دولت خواهد بود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به این سفر به عنوان یک فرصت برای رشد و توسعه استان نگاه کنند، گفت: مهمترین محور سفر رئیس جمهور به استان، دیدار مردمی و نخبگان و بررسی وضعیت استان می‌باشد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اهمیت جذب اعتبار در سفر هیئت دولت به همدان، مطرح کرد: با توجه به آنکه دولت سیزدهم دارای پسوند ارزشمند "مردمی" می‌باشد، بنابراین رویکرد رییس دولت سیزدهم نیز در سفرهای استانی کاملا مردمی و دیدار با اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های سفرهای استانی رئیس جمهور، پرهیز و جلوگیری از هرگونه هزینه اضافی است و لذا حتی یک بنر برای سفرها تهیه و نصب نخواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha