دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فغل

حوزه / نویسنده کتاب صعود چهل ساله با بیان اینکه ثمره منبر مبلغین و روحانیون در دهه اول محرم باید امید آفرینی در جامعه باشد، گفت: روحانیون با بصیرت افزایی باید امید واقعی به مردم دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در آستانه ماه محرم، همایش مبلغین و ائمه جماعات کاشان امروز با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان و جمعی از مسئولان و سخنرانی حجت الاسلام راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله، در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسین راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله، در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران طی ۴۳ سال گذشته، اظهار داشت: مبلغان و روحانیون در منابر لازم است که بحث جهاد تبیین را دقیق‌تر مطرح کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۷ در حرم امام رضا(ع)، مبنی بر اینکه چالش امروز کشور یک چالش ذهنی است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب بدین معنا است که چالشی در ذهن ما وجود دارد، با واقعیت همخوانی ندارد.

نویسنده کتاب صعود چهل ساله، با بیان اینکه برای برطرف کردن چالش ذهنی باید در مسیر تحقق جهاد تبیین گام برداریم، تصریح کرد: مردم کشورمان طی ۴۳ سال گذشته با صبر و بردباری در سخت‌ترین شرایط پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی بسیار پیچیده‌تر از جنگ اقتصادی و سیاسی به دنبال جدا کردن مردم از بدنه نظام اسلامی ایران می‌باشد، تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم از نظام به کار گرفته است و لذا مقام معظم رهبری در همین راستا، فرمودند کسی که در سخنرانی‌اش مردم را ناامید کند، به نظام و انقلاب خیانت کرده است.

حجت الاسلام راجی با بیان اینکه ثمره منبر مبلغین و روحانیون در دهه اول محرم باید امید آفرینی در جامعه باشد، عنوان کرد: روحانیون با بصیرت افزایی باید امید واقعی به مردم دهند.

نویسنده کتاب صعود چهل ساله با اشاره به اینکه قائل بر این نیستیم که منبر بصیرتی صفر تا صد آن فقط باید بحث انقلاب مطرح شود، گفت: هنر منبر بصیرتی در این است که بتواند از امام حسین(ع)، اهل بیت(ع)، آیات و روایات پیوستی به وقایع روز بزند.

وی نصرت خدا را اولین نقطه امید بخش نظام دانست و با بیان اینکه خدا یاری رسان کسانی است که او را یاری کنند، تصریح کرد: قطعا خداوند مردم عزیز کشورمان را که بیش از ۴۰ سال است دین خدا را یاری می‌کنند را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام راجی، دستاوردهای بیشمار ۴۳ سال گذشته را دومین نقطه امید بخش نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: علیرغم تمام مشکلات، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف در این مدت بسیار شگفت آور بوده است.

انتهای پیام. /

ثمره منبر مبلغین در دهه اول محرم باید امید آفرینی در جامعه باشد

ثمره منبر مبلغین در دهه اول محرم باید امید آفرینی در جامعه باشد

ثمره منبر مبلغین در دهه اول محرم باید امید آفرینی در جامعه باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha