دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدی شاهرودی

حوزه/ مدیر چندرسانه‌ای مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی حوزه های علمیه از پخش برنامه حسینیه پاسخ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدنژاد مدیر چندرسانه‌ای مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات دینی حوزه های علمیه از پخش برنامه حسینیه پاسخ خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به ماموریت ذاتی حوزه های علمیه و تاکید رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین ابعاد عظیم قیام عاشورا، حسینیه‌ی پاسخ به شبهات راه اندازی و از شب چهارم محرم از طریق تلویزیون اینترنتی پاسخ پخش می شود.

مدیر رسانه ای این مرکز، بیان داشت از ویژگی های خاص این برنامه برپایی جلسه سخنرانی و روضه خوانی با رویکرد پاسخ به شبهه است که برای نخستین بار در این قالب برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدنژاد افزود با توجه به اینکه هر ساله با شروع ایام عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، موج شبهه افکنی از سوی معاندین در فضای مجازی شروع می شود، وظیفه خود دانستیم به برخی از این شبهات در این قالب نو پاسخ دهیم.

برنامه حسینیه پاسخ از شب چهارم محرم تا شام غریبان، ساعت ۱۸ عصر، با حضور خطیب ارجمند حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی و با روضه خوانی ذاکر اهل بیت حجت الاسلام والمسلمین کربلایی رسول صدوقی، از طریق تلویزیون اینترنتی پاسخ به آدرسpasokh.tv با ترافیک رایگان پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha