پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به اینکه ایام محرم بهترین فرصت برای شناخت و آشنایی با اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: از همان اوایل اسلام نیز تحریف وجود داشته است و دستگاه تبلیغاتی دشمن همواره در تلاش بوده تا ذهنیت و افکار عمومی را نسبت به رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) مخدوش کند که نتیجه آن در کربلا به نمایش درآمد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: درخت تنومند اسلام با خون سیدالشهدا (ع) به ثمر رسیده است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: مکتب و نهضت عاشورا به عنوان موتور محرکه باعث شد که اسلام راستین که در شرف انزوا، درباری شدن و انحراف بود، دوباره احیا شود و این مهم با قیام امام حسین(ع) و یارانش محقق گردید.

استاد حوزه علمیه کردستان افزود: راه و سیره امام حسین(ع) در مبارزه با جریان انحرافی، جریانی فعال و کاملا با بینش دینی و سیاسی است که امروز هم شاهد وجود این دست از جریانات در جهان اسلام در برابر دشمنان داخلی و خارجی هستیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه ایام محرم بهترین فرصت برای شناخت و آشنایی با اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: از همان اوایل اسلام نیز تحریف وجود داشته است و دستگاه تبلیغاتی دشمن همواره در تلاش بوده تا ذهنیت و افکار عمومی را نسبت به رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) مخدوش کند که نتیجه آن در کربلا به نمایش درآمد.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران خاطر نشان کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین تاکید داشته و دارند، با مطالعه تاریخ قیام امام حسین(ع) به این خواسته اصلی مقام معظم رهبری پی می‌بریم، چرا که تبیین نهضت عاشورا ابعادی جدیدی از دیانت و شریعت را برای ما به نمایش می‌گذارد، البته در این مسیر نقش روحانیون و طلاب بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از جریانات در اسلام امروز به دنبال تخریب تشیع هستند، مطرح کرد: چندین جریان بزرگ و مخرب در مقابل مذهب حقه شیعه قرار دارند که در این میان وهابیت، بهائیت و سکولار بیشترین تلاش‌های فکری و عقیدتی را برای تغییر و تخریب ماهیت تشیع انجام می‌دهند و لذا متولیان و بانیان مجالس عزاداری در این روزها باید مواظب نفوذ این جریانات باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha