جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید هاشم صفی الدین - حزب الله

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین، گفت: مقاومتی که مورد محاصره و هدف جنگ قرار گرفت، امروز از یک پیروزی به پیروزی دیگر منتقل می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای حزب الله لبنان در مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) که از سوی مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان برگزار شد، گفت: مقاومتی که مورد محاصره و هدف جنگ قرار گرفت، امروز از یک پیروزی به پیروزی دیگر و از یک دستاورد به دستاور دیگر و از یک تأثیرگذاری به تأثیر گذاری دیگر منتقل می شود.

وی افزود: مقاومت امروز ثابت کرده که نقطه قدرت لبنان، وطن و تمامی ملت لبنان به شمار می رود و این مقاومت نقطه اتکای این کشور در لبنان به شمار می رود و دشمن تنها زبان مقاومت را می فهمد.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: آمریکا، رژیم اسرائیل و تمامی کسانی که به آینده لبنان یا منطقه فکر می کنند، باید درک کنند که قدرت در لبنان به نام مقاومت وجود دارد که گزینه ها و آینده را تعیین می کند.

حجت الاسلام و المسلمین صفی الدین با بیان اینکه ما به دنبال تحمیل خود بر هیچ کس نیستیم، گفت: ما همیشه از مشارکت و تلاقی و وحدت در جهت منافع مشترک سخن گفتیم.

وی ادامه داد: ما به بررسی مسائل و رسیدن به راه حل های واقعی که برای مردم مفید باشد، دعوت کردیم، امّا هیچ جوابی نشنیدیم. آنها همیشه به خارج و وعده های خارجی و اموالی که از این طرف و آن طرف می آید و عده های سیاسی سفارت ها تکیه کردند. ما به آن ها گفتیم که اینها هیچ چیز به لبنان نخواهند داد و هرگز به ملت لبنان خدمت نخواهند کرد؛ چراکه اصل مشکل لبنان اینها هستند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله بیان داشت: یک سال کامل گذشت و وعده های آمریکا در خصوص گاز مصری و برق اردن، همچنان در حد وعده باقی مانده است. این ها خجالت نمی کشند و هر بار یک هیئت آمریکایی می آید و با سفیر آمریکا جلسه می گذارد.

تا زمانی که در لبنان هستیم، اسرائیل به هیچ چیز دست نخواهد یافت

حجت الاسلام و المسلمین صفی الدین تصریح کرد: این ها باید بدانند که اگر آمریکا هر کاری انجام دهد، قبل از هر چیز هزینه آن را برای اسرائیل می گیرد.

وی در پایان گفت: تا زمانی که ما در این کشور هستیم و این اراده و معرفت و تجربه را داریم، اسرائیل بعد از تمامی شکست هایی که به آن دچار شده و با قدرت هایی که ما به دست آوردیم، به هیچ چیز از لبنان دست نخواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha