پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نبیل قاووق حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق گفت: زمانی که کار به تبرئه کسانی که دستشان به خون شهدا آلوده است، می رسد، این اقدام اهانت به تمامی جانفشانی های شهداست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان طی مراسمی گفت: زمانی که کار به تبرئه کسانی که دستشان به خون شهدا آلوده است، می‌رسد، این اقدام اهانت به تمامی جانفشانی های شهدا و تحریک احساسات هزاران اسیر، مجروح و خانواده های شهداست.

وی افزود: فرد لبنانی که در رژیم صهیونیستی زندگی می کند و همچنان تفنگ اسرائیلی به دست دارد و لباس ارتش رژیم اشغالگر را می پوشد، خائن و مزدور است.

شیخ قاووق تصریح کرد: حوادث اخیر به وضوح نشان داد که برخی رهبران، مسئولین، احزاب و سیاستمداران می خواهند به مقاومت پشت کرده و مزدوران را تبرئه کنند.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اینکه مسئله ثروت های نفتی و گازی، سال ها درگیر تعلل، امروز و فردا کردن و باج خواهی آمریکا برای تسلیم شدن لبنان در برابر شروط اسرائیل بود، افزود: امّا مقاومت تلاش کرد تا مسئله ثروت های نفتی و گازی را از هرگونه باج خواهی آمریکا رها سازد و به مرحله تعلل پایان دهد.

وی در پایان گفت: لبنان به زودی تمامی حقوق نفتی و گازی خود را بدون قید و شرط پس خواهد گرفت و این کار را از موضع قدرت و عزت انجام می دهد، نه از موضع ذلّت و خواری.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha