جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت: ایران ثابت کرده که تنها قدرت جهان است که پایداری کرده و در برابر سلطه آمریکا پیروزی می شود و این نتیجه موضع گیری های شجاعانه، حکیمانه و با صلابت ولی امر مسلمین امام خامنه ای است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسمی که حزب الله برای شهدای مقاومت اسلامی برگزار کرده بود، گفت: رژیم بحرین با سیاست جنایت، سرکوب و تروریسم بیانگر پروژه صهیونیستی- آمریکایی است و این رژیم به خاطر حفظ تخت پادشاهی خود ملت خود را می کشد.

رژیم بحرین لکه ننگی بر پیشانی بشریّت است

وی افزود: رژیم آل خلیفه با جنایت و اعدام جوانان بحرین، لکه ننگی بر پیشانی اعراب، مسلمانان و تمامی بشریت است و این رژیم خود را به ابزاری برای ضربه زدن به فلسطین تبدیل کرده و در موقعیت دشمن امت و هم پیمان دشمن اسرائیلی است.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ایران به جهان ثابت کرد که اولین نماد مقابله با خودکامگی آمریکا است و در پایداری، اقتدار، قدرت و مقابله با خودکامگی آمریکا الگو است.

پیروزی ایران بر آمریکا نتیجه شجاعت، حکمت و صلابت امام خامنه ای است

وی اشاره کرد: آمریکایی ها و انگلیسی ها بر پادشاهان عرب در حاشیه خلیج فارس تحکم می کنند و بر آنان سلطه دارند، امّا در برابر ایران خوار و ذلیل هستند.

شیخ قاووق افزود: ایران ثابت کرده که تنها قدرت جهان است که پایداری کرده و در برابر سطه آمریکا پیروزی می شود و این در نتیجه موضع گیری ها شجاعانه، حکیمانه و با صلابت ولی امر مسلمین امام خامنه ای است.

آمریکا تروریست و سر منشأ تروریسم در جهان است

عضو شورای مرکزی حزب الله در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: خون شهدای جنگ 33 روزه این مطلب را نوشت که آمریکا تروریست و سر منشأ تروریسم در جهان و شریک تجاوز اسرائیل علیه لبنان است.

وی ادامه داد: هر چقدر که مقاومت، رهبران و مسئولین آن را در لیست تروریسم قرار دادند و آن ها را تحریم مالی و اقتصادی کردند، باز هم ناتوان تر از آن هستند که به قدرت مقاومت دستیازی کنند یا اراده آن را بشکنند یا موضع آن را تغییر دهند.

اسرائیلی ها به وعده های سید نصرالله اعتماد دارند

شیخ قاووق اشاره کرد: بعد از گذشت 13 سال از تجاوز اسرائیل به لبنان، ارتش دشمن اسرائیلی تأسیسات راهبردی خود را در 150 کیلومتری مرز های لبنان مستحکم می کند؛ چرا که آن ها به ارتش خود و وعده های نتانیاهو اعتماد ندارند، بلکه به وعده سید حسن نصرالله اعتماد دارند.

وی در پایان گفت: لبنان به فضل معادله مقاومت توانسته قدرت خود را افزایش داده و بر تمامی تهدید ها و سختی ها غلبه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha