جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بانوی محجبه و آمر به معروف قطار تهران – یزد دیدار و از او دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری با خانم زینب جعفری بانوی محجبه یزدی که ۹ مرداد ۱۴۰۱در قطار شماره ۶۲۰ تهران - یزد به دلیل امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حجاب مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفته بود، دیدار و از او دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید:

ضرب‌وشتم بانوی محجبه و فرزند شهید در قطار تهران - یزد / حمایت عجیب رئیس قطار از خانم بی‌حجاب!!

امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه جدی گرفته شود، اظهار داشت: اگر مردم نسبت به دین خود حساسیت داشته باشند و در برابر بی دینی و گناه و معصیت از خود واکنش نشان دهند، غیرت دینی در جامعه زنده خواهد شد.

وی ادامه داد: غیرت دینی در جامعه بسیار کمرنگ شده و دشمن با فرهنگ سازی خود از طریق فضای مجازی در صدد بی تفاوت کردن جامعه نسبت به مسائل دینی است، اما امر به معروف و نهی از منکر از واجبات الهی هستند و باید به آنها توجه جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه وضعیت عفاف و حجاب باید در جامعه بهبود پیدا کند، افزود: موضوع فقط عفاف و حجاب نیست، موضوع این است که دشمن در صدد ترویج بی حیایی در جامعه است و در چنین جامعه ای حرمت ها شکسته می شود و حریم خانواده دیگر معنا و مفهومی نخواهد داشت.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه قیام امام حسین(ع) نیز به خاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد، اظهار کرد: اگر ما خود را پیروان امام حسین (ع) می دانیم باید در مسیر ایشان قدم برداریم و اجازه ندهیم دین و واجبات دینی به دست فراموشی سپرده شود.

زینب جعفری، فرزند شهید علی جعفری نیز در این دیدار اظهار کرد: موضوع من اکنون شخصی نیست و به خاطر ضرب و شتم و توهینی که در قطار به من شد، مسئله را پیگیری نمی کنم بلکه موضوع اصلی اهمیت عفاف و حجاب است.

وی بیان کرد: چادر میراث حضرت زهرا(س) و توصیه شهداست و باید این پوشش به عنوان کامل ترین پوشش در جامعه حفظ شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha