جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار عباسعلی بهدانی فر

حوزه/ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در حوزه عفاف و حجاب بالغ بر ۳۰۰ مصوبه وجود دارد که ادارات مسئول باید به آن عمل کنند البته فراجا در این خصوص برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی اقدامات خوبی را داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در گفت‌وگو با رسانه ها درباره ماجرای ضرب و شتم خانم زینب جعفری، فرزند شهید و آمر به معروف و ناهی از منکر در قطار مسافری شماره ۶۲۰ تهران -یزد، اظهار داشت: پلیس تاکنون در حوزه عفاف و حجاب به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است و از افرادی که در حوزه عفاف و حجاب همانند خانم «جعفری» اقدامات خوب و خدا پسندانه ای را انجام می دهند حمایت و قدردانی خواهد کرد.

وی، افزود: در بحث عفاف و حجاب۳۲ دستگاه مسئولیت انجام کار را بر عهده دارند و در این حوزه بالغ بر ۳۰۰ مصوبه وجود دارد که ادارات مسئول باید به آن عمل کنند، البته فراجا در این خصوص برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی اقدامات خوبی را داشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد، خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه پلیس در بحث عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هجمه مخالفان و معاندان قرار می گیرد، اما با جدیت وظیفه خود در این خصوص را دنبال خواهد کرد و امیدواریم با یاری خداوند متعال در بحث عفاف و حجاب عملکرد خوبی را در سطح جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha