پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زینب جعفری

حوزه/ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در مراسمی از زینب جعفری بانوی محجبه ماجرای ۹ مرداد قطار تهران- یزد تجلیل کرد.

سردار پاسدار حمید کمالی، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد از برگزاری آیین تجلیل از زینب جعفری فرزند شهید علی جعفری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

ضرب‌وشتم بانوی محجبه در قطار تهران - یزد / حمایت عجیب رئیس قطار از خانم بی‌حجاب!!

وی با تجلیل از اقدام خانم جعفری برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در زمینه عفاف و حجاب در قطار ۶۲۰ تهران- یزد نهم مرداد ۱۴۰۱، افزود: وظیفه ما بود که از این بانوی محجبه تجلیل کنیم.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در این مراسم مسئول اقشار بسیج تهران بزرگ، مسئول بسیج و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه آهن، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر وزارت راه و شهرسازی و جمعی دیگر حضور یافتند و از سوی قرارگاه مرکزی تکریم، همیاری و هم افزایی سربازان خدا دو قطعه انگشتر نقره و نماد سربازان خدا منقوش به تمثال شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسن تهرانی مقدم به خانم جعفری و خواهر وی که در این مراسم حضور داشتند اهدا شد.

وی، ابراز کرد: در این مراسم و بدون هماهنگی قبلی و غیر منتظره، دو پرچم متبرک گنبد حرم امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام توسط دوستان به مجلس آورده شد و فضای مراسم تجلیل را نورانی و متبرک کرد و این پیام را به ما داد که اگر پرچمی در احیای امر به معروف و نهی از منکر بلند می شود شهدا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پشتیبانی خواهند کرد.

سردار کمالی از برگزاری آیین تجلیل از زینب جعفری در راه آهن تهران و وزارت راه و شهرسازی در آینده ای نزدیک خبر داد.

برپایه این گزارش، انگشتر نقره با نگین دُرّ نجف و نماد سربازان خدا منقوش به تمثال شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسن تهرانی مقدم را جواد و مهرداد عابدین طراحی کرده و ساخته اند و قرار است به تعداد شهدای شاخص مقاومت کشورهای مختلف تهیه و در اختیار آن کشورها قرار گیرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 09924726549 IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    بسیار عالی
  • علی الدوام IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    درست این است که مدام آمران به معروف و ناهیان از منکر بخصوص در مورد عفاف و حجاب مورد تقدیر و تایید قرار گیرند.