پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد امر به معروف قم

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: مردم ولایت مدار و متدین شهر مقدس قم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری، ضمن اعلام حمایت خود از طرح عفاف و حجاب، حراست ویژه از عفاف و حجاب جامعه را مطالبه کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین گرجی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی ضمن ارائه گزارشی از روند تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات استان قم گفت: یکی از اقداماتی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم انجام می دهد حضور در مساجد و گفت‌وگو با مردم و دعوت از مردم و تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات استان قم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم افزود: با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد دیدار صورت گرفته و مقرر شد آن ها به حوزه امر به معروف ورود کنند و ستاد نیز با تمام توان آمادگی دارد زمینه‌های لازم را فراهم کند و حمایت انتظامی و آموزشی انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: بهترین کمک مردم به مقوله امر به معروف و نهی از منکر مطالبه از مسئولان ارشد نظام است به همین خاطر مردم استان قم اعلام می دارند که طرفدار طرح حجاب و عفاف هستند و از مسئولان ترویج عفاف و حجاب را مطالبه‌گری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گرجی یادآور شد: مردم ولایت مدار و متدین شهر مقدس قم با امضای طوماری خطاب به ریاست جمهوری، ضمن اعلام حمایت خود از طرح عفاف و حجاب، حراست ویژه از عفاف و حجاب جامعه را مطالبه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha