پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ز

حوزه / همزمان با هفدهمین روز از ماه محرم همایش «احلی من العسل» در سالن شهدای بسیح کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نوجوانان دارالمومنین کاشان شامگاه دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در هفدهمین روز از ماه محرم در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان در کنار پیکر شهید گمنام با لباس سیاه و سربند یا قاسم بن الحسن(ع) حضور یافته و به عزاداری پرداختند.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند، حجت الاسلام خلیل غزلاوی پس از بیان ویژگی های حضرت قاسم(ع) اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم تلاش می کند نقاط قوت نظام را به نقاط ضعف مبدل سازد.

مسئول مجموعه فرهنگی ثقلین کاشان به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون خطرات جنگ نرم اشاره و گفت: معظم له فرمود دشمن در جنگ نرم به سراغ ایمان، معرفت، عزم، بایدها و ارکان اساسی نظام و کشور می آید و با تمام قوا درصدد منهدم کردن آنهاست و از این کار در هیچ شرایطی کوتاه نمی آید.

وی، به حساس بودن بعضی از هیئات مذهبی نسبت به مباحث سیاسی اشاره و تصریح کرد: دشمن سال هاست موضوع ولایت اهل بیت علیهم السلام را در هیئات مذهبی مورد هجمه قرار داده است، لذا باید کاملا در برابر دشمن هوشیار بود و آگاهانه عمل کرد.

حجت الاسلام غزلاوی اظهار کرد: دشمن در طول تاریخ ثابت کرده وقتی نمی تواند با برخورد سخت جلوی دعوت و پیشرفت حرکت انبیا و اولیا را بگیرد از طریق جنگ نرم وارد عمل می شود.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه جنگ نرم حتی اگر حاکم یک حکومت امیر مومنان (ع)باشد، مشکل می‌ سازد، تصریح کرد: جنگ نرم دشمن باعث شد که مردم از امیرمومنان (ع) خسته بشوند، لذا باید کاملاً مواظب باشیم جنگ نرم دشمن ما را زمین گیر نکند.

حجت الاسلام قزلاوی با بیان اینکه برای خنثی کردن جنگ نرم دشمن باید جایگاه ایران و پیشرفت های ایران برای نسل جوان بازگو شود، افزود: باید مردم عزیز کشورمان بدانند طبق اقرار کارشناسان، هیچ کشوری در منطقه و حتی در جهان به اندازه ایران تحت فشار و ظلم قدرت های جهانی نیست.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم از تاکتیک هایی نظیر بر چسب زدن، شایعه سازی، دروغگویی و کلی گویی در صدد انتقال انرژی منفی به جامعه است، یادآور شد: باید اهل فرهنگ، هنر، دلسوزان و جوانان دارای سواد رسانه، بیشتر و قوی تر وارد میدان بشوند تا تهدیدات جنگ نرم دشمن را به فرصت تبدیل سازند.

خاطره گویی، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، قرعه کشی، هدیه سفر به عتبات عالیات و مشهدالرضا و بدرقه پیکر شهید گمنام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام

نوجوانان کاشانی با قاسم بن الحسن(ع) عهدی دوباره بستند + عکس

نوجوانان کاشانی با قاسم بن الحسن(ع) عهدی دوباره بستند + عکس

نوجوانان کاشانی با قاسم بن الحسن(ع) عهدی دوباره بستند + عکس

نوجوانان کاشانی با قاسم بن الحسن(ع) عهدی دوباره بستند + عکس

نوجوانان کاشانی با قاسم بن الحسن(ع) عهدی دوباره بستند + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha