جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تسلیت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پی درگذشت مرحوم انصاریان

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت محمد تقی انصاریان از ناشران پیشکسوت در عرصه بین الملل و خادم قرآن کریم را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت محمد تقی انصاریان از ناشران پیشکسوت در عرصه بین الملل و خادم قرآن کریم را تسلیت گفتند که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت خادم قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام، جناب مستطاب مرحوم آقای حاج محمد تقی انصاریان طاب ثراه موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

این دل سوخته اهل بیت علیهم السلام که خود اهل علم و فضل بود سالیان متمادی در راه نشر دین در اقصی نقاط جهان مجاهدانه سعی وافر نمود.

علاقه وی به ابلاغ معارف قرآن، کلام و سیره معصومین علیهم السلام و سرگذشت و منش علما و بزرگان دین به زبان‌های مختلف باعث شد که مؤسسه ایشان به یکی از مراکز معتبر جهانی برای آشنایی با اسلام حقیقی تبدیل گردد، که امید است مسیر حرکت او ادامه پیدا کند.

اینجانب فقدان این عزیز را به فرزندان مکرّمش، خاندان محترم انصاریان و عموم علاقه مندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و حشر او را با اولیا و صلحا، و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

حاج محمد تقی انصاریان یکی از ناشران بزرگ کتب شیعه در عرصه بین الملل و خادم قرآن چهارشنبه هفته گذشته دار فانی را واع گفت.

او مدیر انتشارت بین المللی انصاریان بود و نزدیک به ۵۰ سال خدمات بزرگی در عرصه کتاب‌های اسلامی و شیعی داشت.

آن مرحوم همچنین در مدت حیات خود توانست قرآن مجید را به ۱۷ زبان مختلف ترجمه، چاپ و منتشر کند و بیش از هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، فرانسه، ترکی استانبولی، ترکی آذری، روسی، اسپانیولی، چینی، ژاپنی، سواحیلی و دیگر زبان‌های افریقایی و … چاپ و منتشر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha