دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: همانطور که اعضای شورای شهر این حق را دارند که بر عملکرد شهرداری نظارت کنند، عملکرد خود را در معرض اصحاب رسانه قرار دهند تا مردم شفاف از عملکرد شورای شهر خود مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار در مجموعه بین الحرمین شیراز برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که اعضای شورای شهر این حق را دارند که بر عملکرد شهرداری نظارت کنند، عملکرد خود را در معرض اصحاب رسانه قرار دهند تا مردم شفاف از عملکرد شورای شهر خودمطلع شوند.

محمد تقی تذروی، عضو شورای شهر شیراز نیز در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران دروازه ورود کار ما به مردم شیراز هستند، تصریح کرد: خبرنگاران تعامل مطلوبی با شهرداری شیراز دارند.

محمد رضا هاجری، سخنگوی شورای شهر شیراز نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه مردم کمترین ارتباط را با مسئولان دارند، اضافه کرد: ۹۹ درصد از برنامه های صدا و سیما صحبت های مسئولان هستند در صورتی که باید سخن های مردم را بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل مجامع تشکیل محلات سعی خواهیم کرد به جای نشستن پشت درب های بسته مطالبات مردم را از پایین به بالا انتقال دهیم، مبنای مصوبات مطالبات مردم است.

مهدی طاهری رئیس شورای شهر نیز در ادامه این جلسه در خصوص جایگاه خبرنگاران بیان کرد: اصل و اساس ارتباطات را خبرنگاران تشکیل می دهند.

وی عنوان کرد: اعتقاد بسیار سخت به وجود می آیند و متأسفانه بسیار ساده از دست می رود، به نظر من اگر نگوییم سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه یک کشور است بی راه نگفته ایم، آنچه من و شما به عنوان سرمایه اجتماعی می شناسیم حفظ و حمایت میان توده های مردم است، اگر چه این کسبی که در اجتماع است و محل اتصال اقشار جامعه است دچار خدشه و ایراد شود قطعا در اصل موضوعی که به عنوان سرمایه اجتماعی یاد می شود خدشه وارد می شود.

طاهری ادامه داد: دست خبرنگاری را می بوسم که صداقت، صراحت و شجاعت به خرج می دهد، دست خبرنگاران را به عنوانی می بوسیم که در جبهه رسانه فعالیت می کنند.

مهدی نصیری عضو شورای شهر شیراز هم اظهار کرد: خبرنگاران بدون وابستگی به افراد یا احزاب به دنبال شفافیت هستند.

افسانه خواست خدایی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: در حوزه شفاف سازی مسائل خبرنگاران بسیار تلاش کرده اند، در بسیاری از برنامه ها طرح و مدل هایی را پیشنهاد داده اند که مسیر را بر اعضای شورای شهر تسهیل کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha