یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجلاسیه مدیران یزد، معاون آموزش

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری درس خارج فقه و اصول به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی در حوزه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور امروز چهارشنبه دوم شهریور در اجلاسیه مدیران و معاونین حوزه علمیه یزد، به تشریح طرح ها و برنامه های معاونت آموزش حوزه علمیه یزد پرداخت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد با بیان این که درس خارج فقه و اصول در حوزه استان آغاز شده است، عنوان کرد: درس خارج هم به صورت حضوری، مجازی و غیرحضوری در استان برگزار می شود. درس خارج حضوری برای طلاب غیرشاغل، در مدرسه عبدالرحیم خان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح برگزار می شود.

وی افزود: درس خارج مجازی و غیرحضوری برای اساتید، کادر مدارس و روحانیون شاغل با ثبت نام در سامانه نجاح و انتخاب واحد به صورت مجازی برگزار می شود.

حسینی پور گفت: دوره سوم گروه های علمی در سال تحصیلی جدید تشکیل می شود و مدارس می توانند بر اساس تعداد اساتید و طلاب تا چهار گروه علمی ادبیات، فقه و اصول، کلام و علوم عقلی، علوم قرآن و حدیث داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد اعلام کرد: برنامه درسی سطوح عالی بر اساس طلاب ممحض در فقه و اصول و طلاب رشته های تخصصی برنامه ریزی و از سال تحصیلی جدید اجرا می شود.

در ادامه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان یزد، پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha