چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ق

حوزه / نخستین نشست هم اندیشی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در استان‌های فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و هرمزگان تحت عنوان همایش حلال، به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین نشست هم اندیشی یک روزه مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در استان‌های فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و هرمزگان تحت عنوان همایش حلال، روز گذشته با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و به میزبانی استان اصفهان در اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام ابوذر بختیاری مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، در این مراسم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به خوراک مردم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به دلیل اهمیتی که برای مواد غذایی مردم قایل هستند، حضور نمایندگان ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برای غذای حلال و مباحث شرعی مردم را به صورت ویژه مد نظر داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری این نشست هم‌اندیشی، گفت: در این نشست ضمن بررسی موضوعات تخصصی دامپزشکی و اراضی کشور پس از جمع بندی، نقطه نظرات و پیشنهادات لازم جهت رفع مشکلات به نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ارائه خواهد شد.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان، از برگزاری اولین همایش کشوری ذبح حلال در تهران خبرداد و گفت: این همایش با حضور ناظرین ذبح شرعی از 4 استان کشور هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این همایش ذابحین با ذبح شرعی حلال آشنا خواهند شد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مهمترین دغدغه مردم پیرامون ذبح و غذای حلال می‌باشد، بنابراین برگزاری این همایش با حضور ذابحین و کارشناسان غذای اسلامی حلال، می‌تواند بخشی از دغدغه مردم در این زمینه را برطرف نماید.

حجت اسلام بختیاری همچنین از اخذ 32 کد حلال برای کشتارگاه‌های اصفهان خبر داد و گفت: توجه به ذبح و غذای حلال باید در جامعه برای مردم بیش از پیش فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام./

برگزاری نخستین نشست هم اندیشی مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی به میزبانی اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha