شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ارتحال عالم عامل آیت الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ارتحال عالم عامل آیت الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم عامل، خطیب خلیق، حضرت آیت الله استاد محمد علی ناصری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان که در طول عمر خویش از اندیشه‌ها و برکات معنوی و معرفتی بزرگانی همچون حضرت امام(ره) و آیات عظام مرحوم سید ابوالقاسم خویی و سید محمود شاهرودی، میرزا هاشم آملی و... بهره‌ها بردند و با تهذیب و مداقه در معارف حیات‌بخش اهل بیت(ع)، اسلام اصیل را آموختند، با حضور علمی، عملی و اخلاقیِ مستمر در متن جامعه، به شخصیتِ معنوی و معرفتی تاثیرگذاری در بین آحاد مردم شریف ایران اسلامی بدل شده بودند.

فضائل علمی و اخلاقی، تواضع و اخلاص سرشار، بیان شیرین و جذاب و لحن نافذ، عشق به حضرت ولی‌عصر (عج) و همچنین پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه و توصیه اکید دراین‌باره برای نجات و هدایت، سرمایه‌ی بی‌بدیل ایشان در جهت تزکیه‌ی نفوس و هدایت معنوی و معرفتی مردم بود.

بی‌شک تلاش و فعالیت‌های ایشان در راه‌اندازی و مدیریت مراکز علمیه و خیریه و همچنین آثار متعدد و ارزشمندی که از ایشان به جا مانده است از باقیات‌الصالحات جاریه آن استاد فقید است که حفظ و نشر آن بر ذمه همه ماست.

ضایعه‌ی مؤلمه فقدان ایشان را به محضر حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت باری تعالی نیز برای بازماندگان ایشان صبر و سلامتی و برای روح آن فقید سعید رضوان الهی و حشر با اولیاالله را مسئلت دارم.

محمد قمی

۴ شهریور ۱۴۰۱ شمسی

۲۸ محرم‌الحرام ۱۴۴۴ قمری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha