شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حیات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و خدمات نظام در عرصه ها و بخش های گوناگون است، گفت: خدمات نظام برای آحاد جامعه بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به موفقیت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف، گفت: پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در عرصه های گوناگون خاری در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه هفته دولت، فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه ها و بخش های گوناگون است، افزود: خدمات نظام برای آحاد جامعه بازگو شود و سیره و منش شهدای دولت در بین کارکنان ترویج یابد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد اخلاص، ساده زیستی، خدمات صادقانه و بی منت و مردمی بودن را از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست و خاطر نشان کرد: شهدای دولت در رسالت خود جهادگونه و امید آفرین عمل کرده اند.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم لازمه حل مشکلات کشور است گفت: وحدت و همدلی روزافزون ما را به نتیجه مطلوب در حل مشکلات می رساند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تقویت اتحاد بین مسلمین از برکات همایش اربعین در جهان است اظهار کرد: همایش اربعین حسینی حرکت های تفرقه افکنانه را ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha