جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین

حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «حضور بانوان در مراسم پیاده روی اربعین» پاسخ گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حضور بانوان در مراسم پیاده روی اربعین» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقه‌مندان می گردد.

* حضور بانوان در مراسم پیاده روی اربعین

سؤال: حضور بانوان در مراسم پیاده روی اربعین چه حکمی دارد؟

جواب: اگر ضوابط شرعی و مقررات و قوانین مرتبط رعایت شود، پیاده روی و حضور در مراسم اربعین برای بانوان اشکال ندارد.

احکام شرعی | حضور بانوان در مراسم پیاده روی اربعین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاید دوست IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    0 1
    یعنی روزی باید هزار بار از خدا استغفار کنیم به خاطر چنین سؤالات بی در و پیکر که باید وقت ولی فقیه زمان رو بگیریم که حضور زنان در اربعین چه حکمی دارد؟ خب حالا که داری می پرسی، درباره حضور کودکان، حضور پیر مردها و پیرزنان، حضور انسان های قد بلند و کوتاه قد، انسان های ریش دار و ریش تراشیده، دختران و پسران مجرد، افراد تحصیل کرده و بی سواد و...، فقط دقت کن که هر کدوم رو تو یه استفتاء جداگانه بپرس که بیلان کاریت بیشتر بشه... . واقعا انتظار چه جوابی داشتی؟ حتما فکر می کنی خیلی هم نکته سنجی و سؤالی پرسیدی که به ذهن هیچ بشری نمی رسید؟ استغفرالله
    • یا غفار IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      1 0
      مکلف باید از مساله شرعیش بپرسد، هر کسی یا صنفی ممکن است به فراخور وضعیتش پرسشی برایش پیش بیاید. نبایستی خودمان عالم السر و الخفیات بپنداریم. می بینید که در پاسخ فرمودند در صورت رعایت ضوابط شرعی و قوانین مرتبط اشکال ندارد.
    • سید محمود IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      0 0
      اتفاقا سوال بجائی است ... این چه طرز برخورد با یک سوال کننده است... بنده امسال صحنه هایی را دیدم که مصمم شدم درباره حضور زنان تجدید نظر کنم !