یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
پدر روحانی شهید «علی مومنی»

حوزه/ حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، در پیامی درگذشت پدر طلبه شهید «علی مومنی» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، در پیام مشترکی با تسلیت درگذشت پدر طلبه شهید «علی مومنی»، آورده اند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان «حاج مرتضی مومنی » پدر بزرگوار روحانی و شهید والامقام حجت الاسلام علی مومنی و از الگوهای صبر و ایثار موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدر شهیدی که با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه شد و در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشت و تنها فرزند ذکور خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ابتدا به حوزه علمیه و سپس رهسپار راه شهادت نمود.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزندش است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری حسینی وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و پس از آنکه پیکر پاک این شهید به نزد او بازگشت آن را هدیه ای از جانب خود به اسلام و آرمان های انقلاب و امام و رهبری بداند.

بی شک همت آن پدر بصیر، با تقوا، مردمی و ولایت مدار و ولایت پذیر در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار بوده است به نحوی که آن شهید والامقام ، عبادات و توسلات و رهنمودهای اخلاقی پدر را الگو و مشوق تحصیل خود در حوزه علمیه و حضور در جبهه می دانست.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، مصیبت درگذشت این پدر فداکار را به حوزه های علمیه، مردم شهید پرور شهرستان دهلران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان علو درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌نماید.

امید که روح آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد و خداوند رحمان او رادر جوار فرزند شهیدش که از ستارگان درخشان شهدای روحانیت کشور می باشد مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه ربوبی گرداند.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha