دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید محسن محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا و اربعین از میدان امام حسین(ع) تهران به سوی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، در جلسه هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سپاه تهران طی سخنانی بیان کرد: اربعین مانور شیعه است که بسیاری از توطئه‌های ضد دینی و غیر اخلاقی را خنثی می سازد.

وی افزود: مردم انقلابی تهران و شهرستان های استان با حضور در مراسم باشکوه جاماندگان اربعین همگام با زائران کربلای حسینی با سر دادن ندای لبیک یاحسین در اربعین نام خود را با زائران حسینی پیوند خواهند زد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران، ضمن تقدیر از سپاه تهران، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، شهرداری، استانداری تهران، نیروی های انتظامی و راهور و تمامی دستگاه‌ های امنیتی ، اطلاعاتی ، خدماتی و تشکل های مردمی استان تهران به خاطر زمینه سازی حضور پرشور مردم عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بیش از ۱۷۰۰ غرفه فرهنگی، تبلیغاتی و خدماتی در خدمت عزاداران اربعین خواهند بود.

وی از ساکنان در مسیر اعم از منازل و مغازه ها درخواست کرد: در جهت خدمت رسانی به مردم همکاری لازم را داشته و در این ثواب بزرگ سهیم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا و اربعین از میدان امام حسین(ع) تهران به سوی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار خواهد شد و مردم شهرستان های استان تهران نیز با پیوستن به خیل عظیم عزاداران در این حرکت بزرگ مشارکت خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودی ابراز امیدواری کرد که برکات این برنامه عظیم بیش از پیش شامل حال مردم عزیز شده و همه مشمول عنایات حضرت سیدالشهدا(ع) قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha