جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه آموزشی

حوزه/معاون آموزش حوزه‌های علمیه به تشریح روند اجرایی و پیشرفت برنامه جدید آموزشی حوزه‌های علمیه پرداخت و همچنین نحوه اختیار اساتید برای ارائه دروس مطابق برنامه‌های سابق سطوح عالی را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه در گفتگو با خبرگزاری حوزه‌ به تشریح روند اجرایی و پیشرفت برنامه جدید آموزشی حوزه‌های علمیه پرداخت و همچنین نحوه اختیار اساتید برای ارائه دروس مطابق برنامه‌های سابق سطوح عالی را اعلام کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اظهار نظر اساتید و کارشناسان مختلف در خصوص برنامه جدید سطوح عالی، بیان داشت: پس از درخواست تعدادی از اساتید مبنی بر ارائه دروس مطابق برنامه‌های سابق سطوح عالی اعم از برنامه جدید قم و یا برنامه قدیم در کنار برنامه جدید اعلام شده، کار سنگین و دقیقی از سوی کارشناسان فنی و آموزشی صورت گرفت تا قابلیت رؤیت هر سه برنامه در سامانه برای اساتید فراهم شود. بستر این کار هم اکنون در سامانه آماده شده است.

ببینید:

در ۶ دقیقه با برنامه جدید آموزشی آشنا شوید

وی اضافه کرد: اساتید متقاضی می توانند در مراحل بعدی، به محض اطلاع رسانی و اعلام زمان بندی از سوی معاونت سطوح عالی قم، نسبت به تغییر دروس یا انتخاب محدوده درسی سابق بر اساس شیوه اعلامی از سطوح عالی قم اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه در مورد وضعیت انتخاب درس توسط طلاب بیان داشت: طلاب هر چند برخی از آنان در مرحله اول انتخاب درس‌ها، دروس اعلام شده را انتخاب کردند ولی امکان تغییر برای آنان نیز در سامانه ایجاد شده است. اساتید محترم هم می‌توانند مانند گذشته لیست طلاب خود را در سامانه مشاهده کنند و از روند انتخاب درس‌شان مطلع گردند.

وی گفت: برای رفع ابهامات و دغدغه ها، همکاران آموزش، بروشورها و کارت‌های پرسش و پاسخ را آماده کرده‌اند که در کانال‌های مربوط به سطوح عالی و آموزش، در حال نشر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستم نژاد هدف مدیریت حوزه‌های علمیه از طرح برنامه های جدید آموزشی، ارتقای علمی طلاب بوده و تلاش شده است در این طرح ها، تنوع استعدادها و توانمندی‌ها و علاقه‌مندی‌های مختلف مدنظر قرار گیرد و برای هر یک امکان اختیار برنامه‌ای متناسب فراهم آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha