شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: با اشاره به اینکه دشمنان در سال های اخیر جنگ رسانه ای و آشوب و اغتشاش راه انداخته اند، گفت: مردم باید مراقب و هوشیار باشند چرا که دشمن مرتب این مسیر را برای تکرار در پیش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان لرستان که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ایثار و فداکاری جوانان این مرزبوم در دفاع از میهن اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از همان بدو ورود به انقلاب سعی داشتند نظام نوپای جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، افزود: دشمنان با همکاری نظام سلطه جنگ تحمیلی را شروع کردند اما با لطف الهی، فرامین داهیانه امام راحل(ره) و ایثار جوانان این مرزبوم شکست خوردند و درخت انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های پیر و جوان و زنان و مردان فداکار و ولایی است، خاطر نشان کرد: بانوان و مادران ایران اسلامی فرزندان و همسران خود راهی جبهه ها می کردند و شجاعانه خود نیز در خط مقدم و پشت خط به رزمندگان خدمت رسانی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است، گفت: همه آنچه در تاریخ در جنگ های بدر،احد،خندق و ایثار مسلمانان صدر اسلام در کتاب ها خوانده بودیم ،در دوران دفاع مقدس متبلور بود.

وی با اشاره به دلاور مردی های لشکر ۸۴ ارتش لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، نیروهای انتظامی، بسیجیان و عشایر در مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان، اظهار کرد: تقدیم ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان گواه دلاور مردی ها و رشادت های مردم این دیار در دفاع از میهن اسلامی ما ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه دفاع از اسلام و اهداف انقلاب اسلامی همچنان به عنوان یک تکلیف بر عهده ما است، گفت: امروز باید با وحدت و همدلی در صیانت از اهداف والای اسلام و انقلاب کوشا بوده و حافظ خون شهدا و ایثارگری رزمندگان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان در سال های اخیر جنگ رسانه ای و آشوب و اغتشاش راه انداخته اند، خاطر نشان کرد: مردم باید مراقب و هوشیار باشند چرا که دشمن مرتب این مسیر را برای تکرار در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست و ما محکم و استوار پای ارزش های اسلامی و انقلابی می‌ایستیم، تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان قضایی و امنیتی بیش از این با دشمنان مماشات نکنند و اجازه ندهند اهداف نظام اسلامی خدشه دار شود.

امام جمعه خرم آباد در پایان با تأکید بر اینکه برادران کُرد توجه کنند فرزندی از فرزندان ایران از دنیا رفته است و همه ما ناراحت و متأثر هستیم، خاطر نشان کرد: زمانی که داعشی ها نقشه های شوم در سر داشتند، سردار سلیمانی و مدافعان حرم به فریادشان رسیدند و بدانند امروز نیز کسانی که خود را مدافع مرحومه مهسا امینی دختر کرد ایرانی نشان می دهند سرگرم منافع شخصی خود هستند، اما بدانند که دستگاه قضایی در حال پیگیری موضوع می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha