جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش روحانیون شاغل آموزش و پرورش

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش بر تقویت همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام حمید نیکزاد در اولین همایش روحانیون شاغل در آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهارکرد: امروز شاهد اجتماع ارزشمند طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش هستیم؛ این اجتماع موجب همدلی و همدلی می شود و ان شاءالله ختم به همزبانی شود.

وی با بیان اینکه اجتماع مظهر قدرت است، افزود: در این خصوص نیازمند مشارکت همه بزرگواران هستیم، حضور در کارگروه ها بسیار حائز اهمیت بوده و فعال بودن شما کمک شایانی به پیشبرد اهداف بلند ستاد همکاری های حوز و آموزش و پرورش می کند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به برگزاری کارگاه های آموزشی اشاره کرد و افزود: اگر نتوانیم تقویت کارهای گروهی و همدلی را بیشتر کنیم، قطعا قدرت لازم را نخواهیم داشت و آن اجتماع واقعی صورت نخواهد گرفت.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با همفکری و هم افزایی، برنامه ها و اقدامات پخته تر پیش خواهد رفت. برای این همایش زحمت زیادی از سوی همکاران ما کشیده شده است، تا با انتقال اهداف و سیاست ها، شاهد رشد بهتر و اثرگذاری برای طلاب، روحانیون همکار در آموزش و پرورش باشیم.

حجت الاسلام نیکزاد بیان کرد: ۴۵ روز است که می‌خواهیم همایش را برگزار کنیم، اما به جهت فراهم نبودن فضا به زمان دیگر موکول شد و امروز علی رغ، گرفتاریها و دغدغه های آغاز سال تحصیلی، این اتفاق مهم به وقوع پیوست.

دبیرستاد همکاری ها حوزه و آموزش و پرورش اظهارکرد: هدف اصلی همایش این است که سخنان شما سروران شینده شود و به گوش مسئولین وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha