شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق - مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق گفت: با حضور پرشور حوزویان در کنار خیل عظیم مردم انقلابی در میدان انقلاب تهران در ۲۸ صفر شکوه ۹ دی تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، ضمن دعوت از طلاب، روحانیون، اساتید، مبلغین و خانواده محترم آنها جهت حضور باشکوه در مراسم یوم الله ۲۸ صفر در میدان انقلاب تهران، به تبیین مواضع در خصوص حوادث اخیر پرداخت.

مدیر حوزه علمیه تهران ابراز داشت: همانگونه که از قرائن برمی‌آید و مسئولین امنیتی و انتظامی کشور بیان نموده اند اغتشاشات اخیر فتنه برنامه ریزی شده دقیقی بود که از ماه‌ها قبل توسط عوامل استکبار طراحی و منتظر فرصتی برای اجرای آن بودند و بدنبال حماسه عظیم و بی نظیر اربعین و موفقیت های دولت انقلابی در عرصه های مختلف و به ویژه حضور مقتدرانه در اجلاسیه سازمان ملل، به بهانه فوت مشکوک یک خانم توسط عده ای مزدور و خود فروخته و جمعی از جوانان فریب خورده، اجرایی شد. از طرفی امریکا و اروپا که دوران سختی را می گذرانند و در سراشیبی سقوط هستند، برای آنکه افکار عمومی مردم جهان را به سمت دیگری سوق دهند، آتش‌بیار معرکه شدند تا جایی که رئیس جمهور احمق امریکا در سخنرانی در سازمان ملل از آشوبگران غارتگر و جنایت کار به عنوان مردم ایران نام می‌برد و دفاع می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اضافه نمود: در این حوادث عده ای جاهل و فریب خورده بودند که باید ارشاد و راهنمایی شوند اما حساب اراذل و اوباش و فتنه گران جداست لذا توقع مردم از مسئولین قضایی و امنیتی آن است که قاطعانه با آنها برخورد کنند تا ریشه این خرابکاری ها و فتنه گری ها در کشور خشکانده شود.

وی تاکید کرد: مردم از مسئولین توقع دارند همه خسارات وارد شده به اموال عمومی و دیه مقتولین در اغتشاشات، به طور کامل از اغتشاشگران و تحریک کنندگان آنها یعنی سران فتنه، برخی نشریات و سلبریتی هایی که همه اموال نجومی و منازل چند صد میلیاردی خود را از اموال عمومی در تیمهای ورزشی دولتی یا از اعتبار نظام در رسانه های عمومی بدست آورده اند، پرداخت شود تا اینطور در فتنه ها آتش بیار معرکه نباشند و درس عبرتی برای آنها شود.

مدیر حوزه علمیه تهران در پایان از مردم بصیر و انقلابی که در همه صحنه ها حاضر و تا پای جان از نظام و ارزشهای دینی دفاع می‌کنند تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha