جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: برای هدایت و اصلاح فریب خورده‌ها و جوانان بی‌اطلاع از نیات شوم و شیطانی دشمنان، دعا می‌کنیم و از خانواده‌ها هم درخواست داریم تا با تبیین واقعیت‌ها، مراقب باشند چرا که امنیت و تمامیت ایران عزیز و مقدسات دینی، خط قرمز ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت‌زاده امام جمعه مرند امروز در مراسم عزاداری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) که در مصلی شهرستان مرند برگزار شد، اظهار داشت: درگذشت تأسف بار خانم مهسا امینی که مصیبت و غم و اندوهی برای امام زمان(عج) و مردم مومن غیرت‌مند بود، تبدیل به اسم رمزی برای دشمنان شد و درخواست مردم از مسئولین امنیتی و سیاسی این است که به صورت کامل پشت پرده فتنه را سریع و بدون هیچ مماشاتی تحقیق و به مردم اعلام کنند، تا دشمنان خلع سلاح و دوستان به آرامش برسند.

امام جمعه مرند با اشاره به افراد فریب خورده‌ و موج سواران برای معاندان و گردانندگان فتنه، گفت: این افراد عمل، شعار و هدف دشمن را نمی‌بینند، هدف آنها نیروی انتظامی، بسیج و حتی حکومت نیست بلکه هدف آنها قرآن کلام وحی، ارزش‌های الهی، مقدسات، مسجد و خیمه رسول الله(ص) است.

وی ادامه داد: برای هدایت و اصلاح فریب خورده‌ها و جوانان بی‌اطلاع از نیات شوم و شیطانی دشمنان، دعا می‌کنیم و از خانواده‌ها هم درخواست داریم تا با تبیین واقعیت‌ها، مراقب باشند چرا که امنیت و تمامیت ایران عزیز و مقدسات دینی، خط قرمز ماست.

حجت الاسلام نعمت‌زاده افزود: دشمنان مکار و قسم خورده مثل انگلیس خبیث، آمریکا، اسرائیل و آل سعود بدانند زبان ملت مومن و بصیر ایران به همه شما، همان سخن زینب کبری(س) در مجلس یزید به همه دشمنان خدا است که فرمودند: "هر چه می‌توانی نقشه بکش و تلاش کن و بکوش، به خدا سوگند یاد ما محو شدنی نیست و وحیِ ما را هم نمی‌توانی از میان برداری".

وی با طرح این سوال از برخی مردم فریب خورده که آیا صف آرائی دشمنان و اعمال وحشیانه و اهداف شوم آنان را علیه کشور و مردم نمی‌بینید؟، گفت: امروز وحدت و اتحاد اهل ولایت و علاقمند به عزت و امنیت ایران و خیمه امام حسین(ع) و خیمه الهی در ایران اسلامی، بیش از هر زمان دیگر لازم و ضروری است، اختلافات بچه‌گانه و نفسانی را کنار بگذارید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha