پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاروان زیارتی همپای قافله

حوزه/ حکمت نیا با بیان اینکه زمینه‌های فعالیت تبلیغ مجازی محرم و صفر طلاب در دستور کار اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفت، گفت: تیم رسانه‌ای طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام در سفر معنوی اربعین حسینی با فعالیت منسجم و تشکیلاتی به تولیدات رسانه‌ای پرداختند.

خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به ارائه گزارشی از کمیته رسانه ستاد اربعین جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها پرداخت و اظهار داشت: ستاد اربعین دارای سه کمیته فرهنگی، پشتیبانی و رسانه بود که کمیته رسانه را اداره کل روابط عمومی و اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی به عهده داشت.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در کمیته رسانه، بخش‌های مختلف از جمله خبررسانی، مستندسازی از سفر اربعین کاروان همپای قافله۶ و کارگروه تبلیغ مجازی محرم و صفر راه اندازی شد.

حکمت نیا افزود: در کارگروه تبلیغ مجازی از ظرفیت طلاب استفاده شد که بیش از هزار و ۵۰۰ تصویر، عکس نوشته، متن کوتاه، فیلم، پادکست، کلیپ و غیره در رابطه با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام تولید شده است.

وی به مقدمات و الزامات انجام شده برای تولید محصولات در این سفر زیارتی اشاره کرد و اظهار داشت: در این سفر معنوی، زمینه‌های فعالیت تبلیغ مجازی محرم و صفر طلاب با هماهنگی مراکز همسو مصوب و در دستور کار اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفت که طلاب در تابستان امسال با رویکرد اربعین دوره‌های محصول محور را گذرانده و به تولید محتوا پرداختند و در طول سفر هم تیم رسانه‌ای طلاب با فعالیت منسجم و تشکیلاتی به تولیدات رسانه‌ای مشغول بودند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت تمامی طلاب، گروه آلبوم اربعین همپای قافله ۶ در پیام رسان ایتا تشکیل شده تا طلاب تمامی آثار خود را ارسال کرده تا با داوری اساتید به بهترین آثار جوایزی تعلق گیرد.

حکمت نیا گفت: تمامی آثار طلاب در کانال‌های فعالان رسانه‌ای کل کشور انتشار یافت و برخی از فعالیت‌های طلاب درکانال جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها هم عرضه شد.

وی تصریح کرد: تولیدات رسانه ای این سفر نقطهٔ عطفی است تا طلاب بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تولیدات سوژه‌محور خود را در سطح ملی و فراملی ارائه دهند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: کمیته رسانه ستاد اربعین در راستای دستورات مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، زمینه ارائه نظرات و پیشنهادات را برای زوار و کادر فراهم کرد تا آسیب‌های سفر در اولین فرصت بررسی و برای سال‌های آتی مورد توجه قرار گیرد.

حکمت نیا اظهار داشت: برای افزایش کیفیت کار در سال‌های آینده برنامه‌هایی مد نظر هستند، از جمله اینکه دوره‌های محصول‌محور با رویکردهای ویژه در اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب برگزار می‌شود تا محصولاتی ارائه شود که قابل عرضه در تبلیغ‌های فصلی و موضوعی در فضای مجازی باشند.

وی ادامه داد: این دوره‌ها با توجه به اینکه از توانمندی خود طلاب استفاده می‌شود، به منظور ارتقا و مشارکت طلاب در برنامه‌های مختلف موضوعی و مناسبتی است؛ از سوی دیگر، تولیدات انجام شده رتبه‌بندی می‌شوند و مشاوران و افراد متخصص در این زمینه حضور خواهند داشت تا این تولیدات ارتقا پیدا کرده و تولیدات بهتری را به دست آورده که قابل عرضه در بسترها و قالب‌های مختلف باشد.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان تصریح کرد: تبلیغ مجازی طلاب در فصل آینده با توجه به دستور مدیریت محترم، تبلیغ مجازی با رویکرد تولیدات رسانه‌ای کنگره شهدا است که به زودی نحوه حضور طلاب اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha