جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه پژوهشی

حوزه/ کارگاه علمی پژوهشی کوثرانه در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، کارگاه علمی پژوهشی کوثرانه با هدف فراگیری پژوهش در حوزه بیانات امامین انقلاب با حضور اساتید برجسته در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه امروز برگزار شد.

در ابتدا این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محدر معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران به آیین ولایت مداری در آیات و روایات اشاره کرد و پژوهشگران را به فعالیت و استمرار در این راه تشویق کرد.

در ادامه خانم عاطفه صادقی از اساتید کارگاه انواع رویکردها در برخورد با بیانات ولی فقیه و آثار و برکات تولید منظومه فکری امام خامنه‌ای را ارائه داد.

سپس استاد اکرم خدادادی، آیین نامه تقطیع و استاد لاله، نمایه سازی را تدریس کرد و در ادامه پژوهشگران موظف شدند آموخته‌های خود را بصورت کارگاهی و با نظارت اساتید دوره بر روی بیانات پیشنهادی پیاده سازی کنند.

در حاشیه این دوره نیز حجت الاسلام والمسلمین محدر در جلسه‌ای با کادر مدرسه و اساتید حوزه، از آخرین وضعیت مدرسه و مشکلات آنها مطلع شد.

قابل ذکر است طرح کوثرانه به دست اساتید مجرب تدوین شده و طی بازه زمانی دو ساله به کمک چند مدرسه علمیه در کشور به ثمر خواهد رسید، همچنین این کارگاه در طول هفته نیز ۳ ساعت با پژوهشگران منتخب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha