دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لوازم تحریر

حوزه/ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس از اجرای طرح مشق احسان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

حسین پور نورعلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیاز دانش آموزان کم برخوردار به لوازم تحریر، طرح مشق احسان با توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته لوازم التحریر در حدود ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: مجموع قیمت تمام بسته‌های لوازم التحریر پنج میلیارد تومان می‌باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس، عنوان کرد: بسته‌هایی که بنا است در قالب طرح مشق احسان میان دانش آموزان توزیع شود، شامل کیف و لوازم التحریر است که برای تمامی مقطع تحصیلی در نظر گرفته شده و بیشتر در حاشیه شهرها و روستاهای استان توسط گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی دانش آموزان نیازمند توسط گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد که با اولویت مناطق کم برخوردار هدف‌گذاری شده است و آغاز توزیع این بسته‌ها با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس انجام خواهد شد.

پور نورعلی با بیان اینکه در راستای کمک‌های مومنانه از ابتدای امسال حدود ۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر شش میلیارد تومان بین افراد نیازمند و بی‌بضاعت استان توزیع شده است، گفت: همچنین در ایام اربعین حسینی یک‌هزار نفر به کربلای معلی اعزام شده‌اند که ۳۰۰ نفر زائر اولی به صورت مستقیم اعزام شدند و تعداد ۷۰۰ نفر نیز کمک هزینه سفر دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha